פלייבק נולד – פלייבקים

0
2154
פלייבק נולד - פלייבקים

אחד הדברים החדשים יחסית שקורים אצלנו בעולם המוזיקה או אולי אם נקרא לזה בשם נכון יותר בעולם המתנות, זה מה שנקרא פלייבק נולד. כאשר מתעמקים בדבר הזה לעומק, ניתן לראות שהתופעה היא לא ממש חדשה, עובדה היא שישנם אתרים בני שלוש שמציעים את השירות הזה. אבל למרות קיומם של האתרים, אני בוודאות יכול לציין שהדבר הזה שנקרא פלייבק נולד לא היה קיים לפני יותר משנה. כאשר אני מתכוון ללא היה קיים, הכוונה שלי היא שפשוט אף אחד לא הכיר אותו. בינינו, מה זה שווה שירות קיים שאף אחד לא מכיר אותו בכלל .

מהו בעצם פלייבק נולד או פלייבקים בכלל:

פלייבקים: כאשר מדברים על פלייבקים, הכוונה היא לאותה מנגינה מוקלטת שכבר קיימת, כאשר צריך רק לשיר יחד איתה וכך ליצור את כל השיר. להקה שמקליטה שירים או מקליטה אלבום של שירים, קודם כל יוצרת את המנגינה ורק אחרי זה כאשר המנגינה מתנגנת ברקע, שרים את המילים ומנסים להתאים בין המילים של השיר לבין המנגינה.

להקות יכולות לפעמים לבלות ימים ארוכים מאוד ולילות אין ספור בהקלטה של פלייבקים ושירים. עצם הקיום של הפלייבקים מקל משמעותית על עבודת הזמרים או השואפים להיות זמרים, כי זה חוסך לך את הנגינה והביצוע המחודש של הנגינה כל פעם ופעם. לזמר מתחיל שרק רוצה ליצור שיר יפה לחברה שלו או לאישתו, זה בכלל מעולה.

פלייבק נולד:

הרעיון של קליפ בת מצווה יצא לאור לפני כמה שנים והפך להיט ענק. כולנו רוצים להרגיש אפילו לרגע אחד כוכבי קולנוע מבוקשים ומפורסמים. כל אדם שחלם בילדותו להיות זמר, צריך ללכת ולחוות מה זה להקליט פלייבק נולד- אתה פשוט מרגיש כוכב רוק. כל צוות האולפן מתרוצץ סביבך, כולם מרוכזים רק בך, אתה שר ומנסה ליצור דבר שהוא כולו אתה וכולו למען מישהו אחר. הרגשה יוצאת מגדר הרגיל.

אם נחשוב לרגע על האדם שמקבל את המתנה אז הרשו לי להגיד לכם, פלייבק נולד הוא מתנה מיוחדת שאין הרבה כמוה. הרי כולנו כבר קיבלנו עשרות רבות של מתנות נדושות לחלוטין, אולי הגיע הזמן לתת לפחות לנשים ולבנות הזוג מתנות קצת יותר מיוחדות. פלייבק נולד זה התחלה מתאימה להיות קצת פחות בנאלי, יותר מיוחד ויוצא מגדר הרגיל.

כעיקרון, תהיו מקוריים, תהיו יצירתיים. פלייבק נולד כמתנה לחתונה, יום הולדת או אירוע מיוחד, זה אחד הרעיונות הטובים ביותר בשנים האחרונות.

אם אתם מחפשים אולפן הקלטות מקצועי ליצרית קליפ מושלם ליום הולדת או כל אירוע אחר פנו לקליפ נולד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here