איך נבחר עיצוב לאולם אירועים במרכז?

0
2137
איך נבחר עיצוב לאולם אירועים במרכז?

הישורת האחרונה כבר כאן. את האולם, הדי ג'יי, הצלם והרב כבר סגרתם. אבל בעידן האינסטוש, הפייסוש ושאר הרשתות החברתיות כשהכול מצטלם ומופץ לכל העולם בשידור ישיר שם המשחק הוא עיצוב. מה שהתחיל כ – food fashion כבר התפשט לכל מקום וכיום אין כמעט דבר שלא עובר ליטוש קטן בכדיי שיצטלם טוב יותר ומה אם לא היום החשוב בחייכם ראוי שיצטלם הכי טוב בעולם? אז כן, כמו הצלחת שאנחנו עושים לה בוק לפני הביס הראשון, כך גם טרנד עיצוב האולם אירועים בהתאמה אישית.

היינו כבר באירועים, בחלקם נפלה לנו הלסת מהעיצוב המדהים והאסתטי של האולם ובחלקם הרגשנו לא נעים בשביל הזוג שהתחתן. על כן, החלטנו שלנו זה לא יקרה ולאחר חשיבה מעמיקה ואירוע שסופו יצא מושלם חשבנו לשתף אתכם בכמה טיפים שעזרו לנו לעשות את זה נכון.

ויפה שעה אחת קודם…

  • זה היום שלכם, לא של אף אחד אחר, אל תגררו להתפתות ולתת לסביבה לשטוף אתכם ברעיונות. זה היום שלכם וככזה אתם תרצו לזכור אותו. לקבל עצות זה תמיד מבורך, אבל ההמלצה שלנו היא שבסופו של יום תשבו ביחד ותבחרו קונספט שיהיה הקו המנחה של השפה העיצובית. משהו שייצג שניכם. למשל, אם הכרתם בחוף הים תוכלו להשתמש בעיצוב בגוונים של תכלת וכאמל ולחלק משקפי שמש לאורחים בכניסה. אל תפחדו להשתגע, זה היום שלכם!
  • יחד עם זאת, למרות שמותר ורצוי להשתגע, חשוב שתתמידו בקו עיצובי אחד ולא תתפרעו עם הצבעים. בחרו שניים שלושה צבעים בעלי גוונים מאותה המשפחה (כהים/בהירים) וראו כמובן איך הם משתלבים עם אלמנטים נוספים באולם אירועים.
  • גלשו ברחבי הרשת בכדיי לראות מה הטרנדים העכשוויים על מנת לקבל השראה ומושג כללי על בחירת צבעים, פיתולים של אלמנטים כגון: מעגליים, מזוגזגים או מרובעים וראו איך זה משתלב עם החזון שלכם.

לחגוג בארץ – להרגיש בחו"ל

על שטח של 4 דונמים מתפרס TERMINAL מתחם האירועים היוקרתי. אף על פי שהמתחם מעוצב באופן מרהיב עם שיק אירופאי – ניו יורקי, בתוך המתחם תוכלו למצוא מתחמים ומפלסים שונים אותם תוכלו לעצב על פי טעמכם האישי בהתאם לקונספט של האירוע. אז אם אתם מחפשים אולם אירועים במרכז, זה הזמן להרים אליהם טלפון, לקבוע פגישה ולהתחיל לתכנן את הערב הגדול בחייכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here