דיאטות במהלך ההריון

0
1501
דיאטות במהלך ההריון

אימהות היא חוויה נפלאה של כל אישה. הטבע מבטיח המשך של יצורים חיים דרך התהליכים שלהם, בני אדם שאינו יוצא מכלל זה אוניברסלי. הפיתוח של תודעה אנושית והתקדמות מדע שיש לשים כמה הגבלות או סייגים למטרה מאוד והסוף של מערכת יחסים גבר אישה , האם זה העיצוב של הטבע לעשות צאצאים וכך להבטיח את המשכו של הגזע האנושי.

תזונה היא גורם חשוב שיש לטפל בם בזמן ההריון. יש אחד לשאת את דעה שצריך לאכול בשביל שניים במהלך הריון אם כי אכילת יתר היא לא תרופה לזה. אחד יש לקחת כמות מספקת של חלבונים, ויטמינים ומינרלים מאחר שהאם היא המקור לאל רק פריטים חיוניים אלה לתינוק.

דיאטת לידה מראש לא ממליצה על דיאטת פחמימות שאינן מלאה שכן הוא עלול לגרום לייצור של קטונים בזרם הדם בהעדר פחמימות, שעלול לגרום לסיכון לנזק מוחי לתינוק. חוץ מזה גם עלול להוביל לעצירות לנשים בהריון שכן הם מסופקים עם מנות נוספות של ברזל נחוצה לתינוק.

מזון הלידה מראש צריך לכלול מספיק פירות כדי להבטיח ויטמינים בכמות הנדרשת . אחד צריך להיזהר שלא לאכול יותר שעלול להוביל להשמנה יתר במיוחד אלה הסובלים מסוכרת או BP הנמוך או מעל המשקל.

דיאטת פחמימות נמוכה בדרך כלל כוללת דגנים מלאים ופירות עם אורז לבן מינימאלי ופסטה. אם אחד ייקח את דיאטת פחמימות גבוהה עדיף ללכת על ארוחות תכופות . אפשר להימנע מבשר מעובד כפי שהוא מכיל פחות חומרים מזינים ויותר קלוריות. כמות מספקת של סלטים ופירות אגוזים הן שיש לנקוט. מנות גדולות של מלח ורטבים יש להימנע . אחד מומלץ ביותר להתייעץ עם רופא הנשים כדי לקבל תזונה מאוזנת שנקבעה . יש בהחלט קשר עם מזון לידה מראש ובריאותו של התינוק.

את צריכה להכין את עצמך להיות אמא טובה על ידי העשרת הידע על הטיפול בתינוק, והבריאות שלך ושל העובר. את צריכה להיות מוכן מבחינה רגשית כדי לשמור מותאם עם השינויים הפיסיים ורגשיים אחד כפוף בתקופה זו. תפקידיו של הבעל אוהב במהלך התקופה לא יכולים להיות מעל הדגיש . הוא זה שיש לו לתת לה את הטיפול , נוחות והביטחון כדי להכין את עצמה להפוך לאם התבגרה , בריאה ואוהבת.

מאמר זה הוא לשמש למטרות אינפורמטיביות בלבד . המידע הכלול במסמך זה אינו מיועד לשימוש במקום, או בשילוב עם, ייעוץ רפואי מקצועי בדבר הריון. לפני תחילת כל דיאטה או נטילת תרופות כלשהן, המטופל חייב להתייעץ עם רופא מורשה לקבלת ייעוץ ו / או על מנת לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר עבור / המצב האישי שלה ושלו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here