ארונות הזזה לפי מידה

0
202
ארונות הזזה לפי מידה
קרדיט:רוברטו ארונות

29 מיוצרים ומורכבים על פי הזמנה מסודרת. הם נחשבים למעולים ובעלי יתרונות רבים. עם תכנון נכון ניתן לחסוך מקום רב בחדר, ובמקביל, לייצור מרחב אחסון גדול. ניתן למצוא מבחר רב בעיצובים שונים. חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית – עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

ארונות הזזה לפי מידה – עשויים מעץ טבעי או מעובד

ארונות הזזה לפי מידה עשויים מעץ טבעי הנחשב לאיכותי ויקר או מעץ מעובד דוגמת מלמין, שבבית, סנדוויץ' ועוד. ניתן לבחור במגוון עיצובים נאים ביותר כאשר הבחירה תותאם לקו העיצוב המוביל בבית או בחדר הספציפי. הדלתות תגענה עם אפשרות לזכוכית בתוספת עיטורים, עם ידיות ופרזול מעולה. כל אחד יוכל למצוא את העיצוב המדבר לליבו. כל ארון יותאם לנישה קיימת או לקיר שלצידו הוא יוקם. כך ייחסך מקום רב בתוך חלל החדר אשר יאפשר מעבר ותנועה נוחים או, לחילופין, הוספת ריהוט, חפצי נוי ופריטים נדרשים אחרים. דלתות הארון ינועו על גלגלי סיליקון איכותיים בתוך מסילות. ההזזה תהיה חרישית, ובנוסף, תותקנה מברשות צד לטריקה קלה. ניתן להוסיף על אחת הדלתות מראה פנימית בגודל הרצוי. המרחב הפנימי בארון יאופיין בהתקנת מדפים, מגירות, מתקנים נשלפים לנעליים, מתקני סרווטו ניידים ועוד. יאוחסנו בהם פריטי ביגוד לסוגיו, כובעים, עניבות, חגורות, נעליים, תכשיטים ואקססוריז אחרים.

ייצור בנגריה משוכללת

נציגי הספק ישוחחו עם הלקוח לגבי צרכיו וימדדו את המקום. הייצור ייעשה בנגרייה משוכללת שבה מצוי מכשור חשמלי ממוחשב מתקדם. באמצעותו ניתן לעבד עץ. כך על ידי חיתוך וניסור, הקצעה, ליטוש ועוד. הצביעה תיעשה בתנור המוציא פלטות בצבע חלק ואחיד. את הארון ירכיב צוות נגרים מיומן.

חברה המנוהלת היטב

חברת רוברטו – נגרות בהתאמה אישית – מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירותים מקצועיים עם יחס אישי. הם כוללים ייעוץ, שימוש בחומרים איכותיים, מחירים נוחים, אחריות ועוד. הם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מקבלת מידע על חידושים, משיתופי פעולה עם מעצבים יצירתיים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את כישוריהם ויכולותיהם המוכחות לטובת אחרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here