גילוי נזילות מים

0
37
Credit Canva.com

נזילות מים עלולות לגרום לנזק רציני כאשר אינן מטופלות בצורה נכונה, או כאשר הן נותרות ללא מענה לאורך זמן רב. גילוי נזילות מים לעיתים יכול להיות מאתגר, שכן, לא תמיד הסימנים יופיעו בצורה ברורה ולפעמים ניוודע לנזילה רק לאחר שכבר הסבה נזק חמור ליסודות, לתשתיות, לבריאותנו, או למערכת האקולוגית. מסיבה זו, מומלץ ואף רצוי לבצע בדיקות תחזוקה תכופות על ידי בעל מקצוע, כדי להימנע מהיווצרות של נזק משמעותי ולהוביל לצמצום הפגיעה ובזבוז המשאבים. בעל המקצוע יכול לאתר את הנזילה עוד טרם הותירה סימנים ולתקן אותה. במקרים מסוימים בהם צינורות מים ישנים הם הסיבה לנזילות, בעל המקצוע יכול גם להחליף אותם בצינורות חדשים.

כיצד מתבצע גילוי נזילות מים על ידי איש מקצוע

ישנן מספר שיטות בהן משתמשים בעלי המקצוע לאיתור נזילות מים. רוב השיטות היעילות מצריכות שימוש בכלים מקצועיים וחדשניים, כמו למשל סונר תת קרקעי, אשר מתעל את גלי הקול על מנת לזהות שינוי בגובה המים או ברמות הלחות באדמה. מדובר בכלי יעיל לאיתור נזילות בעומקים שונים. מצלמות תרמיות לעומת זאת, מזהות שינויים בטמפרטורה של הצנרת ושל הקרקע שסביבה, דבר שיכול להעיד על נזילה. ישנן שיטות אחרות כמו שיטה אלקטרואקוסטית או שימוש בגז מסוים בלתי מזיק אשר מוזרם לצנרת עבור גילוי נזילות מים, או מכשירים מסוימים שבודקים את רמת הלחות באדמה על מנת לברר אם ישנה נזילה מתחת לפני הקרקע.

אל תתמודדו לבד עם הנזילות – פנו אל מומחה בתחום

גיליתם דליפת מים בצינור הבניין? אל תשברו את הקיר. בעל מקצוע מיומן הוא בעל הכלים המתאימים והמומחיות הדרישה לאתר נזילות ודליפות של צינורות מים, כמו גם תשתיות אחרות, ולתקן אותן ביעילות ובמהירות מבלי לגרום נזק למבנה, לסביבה ולתשתיות האחרות. זקוקים לשירותי גילוי נזילות מים בבניין או בפרויקט הבניה שלכם? חברת טרנסמיט איתור תשתיות מתמחה בתחום איתור הנזילות, כמו גם מבצעת מיפוי ואיתור של תשתיות תת קרקעיות מזה כ-20 שנות הצלחה. היכנסו לאתר האינטרנט למידע נוסף, השאירו פרטים ליצירת קשר וצוות המומחים יחזור אליכם בהקדם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here