האם לבחור בקייטרינג חלבי או בשרי לאירוע?

0
1878
האם לבחור בקייטרינג חלבי או בשרי לאירוע?

אתם מעוניינים להפיק את האירוע החשוב ביותר בחייכם – ברית לילד שזה עתה נולד, בת מצווה לבתכם, החתונה שלכם, או אפילו אירוע עסקי. כמובן שלצד הבחירה של אולם אירועים, אתם מעוניינים לבחור גם בחברת קייטרינג איכותית. חשוב לציין שלעתים הבחירה היא בקייטרינג חיצוני, ולעתים מדובר על הקייטרינג של האולם. כך או כך, תמיד ניצבת מולכם התלבטות משמעותית מאד – האם לבחור בקייטרינג חלבי או בקייטרינג בשרי?

כך תדעו מה מתאים לכם

  • קייטרינג בשרי במרכז הקייטרינג הבשרי יכול להתאים למצב שבו אתם חוגגים בתוך אולם אירועים אירוע בשעות הערב. אירוע בערב לרוב דורש תפריט מעט יותר כבד, והאנשים ערוכים יותר לארוחות גדולות. הקייטרינג הבשרי כולל כמובן שפע של מנות בשריות ומנות דגים, תוספות חמות ומגוונות, סלטים, פוקאצ’ות, מנות סושי, וכמובן יש אפשרות לקבלת קינוחים מדהימים, שאינם חלביים.
  • קייטרינג חלבי כשר במרכז אם אתם מזמינים אורחים אל אולם אירועים בשעות הבוקר או הצהריים, הקייטרינג החלבי נחשב לרוב עדיף. מדובר על מנות קלות יותר – מנות דגים, גבינות, פשטידות, לזניות, פסטות, מגוון עצום של סלטים, וכמובן אפשרות למגוון רחב של שתיה חמה עם חלב וקינוחים חלביים מדהימים.
  • שילוב – השילוב בין קייטרינג חלבי לבשרי פחות מומלץ. רוב האנשים ממילא לא נוטים לערבב בין השניים, ויש להניח שלפחות חלק מהאורחים שלכם הם שומרי כשרות (גם אם אתם לא), ולכן כדאי לבחור ולא לשלב.

תמיד להקפיד על האיכות

הדבר שחשוב לזכור בנוגע לבחירת הקייטרינג בהרצליה, הוא שכמו בבחירת אולם אירועים, זה פחות משנה מה יהיה הסוג שתבחרו – כל עוד ברור שהקייטרינג הוא תמיד מושקע מאד ואיכותי מאד. אפשר להזמין קייטרינג בשרי לצהריים כמו שאפשר להזמין קייטרינג חלבי לשעות הערב. כל עוד המנות טעימות ומשוקעות – כל האורחים שלכם ייהנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here