מהי נזלת אחורית ואיך מתמודדים איתה?

0
9216
מהי נזלת אחורית ואיך מתמודדים איתה?

פעם, לפני המון שנים כאשר קיץ היה קיץ , בלי מזגנים בבתים וברכבים, הסיכוי לחטוף שפעת או צינון היו קטנים יותר מאשר בימינו אנו בהם התרגלנו לישון עם שמיכת פוך ומזגן. הצינונים היו מזוהים בעיקר עם החורף ועונות המעבר בהן האוויר הקריר הביא לטפטופים מהאף אשר במקרים מסוימים הקשורים ברירית האף לעתים אף היו מטפטפים לאחור ולא מהנחיריים.

נזלת אחורית נגרמת עקב זליגה של נוזלי האף לאחור והיא גורמת לליחה, כחכוך ויובש בגרון הגורמים לתחושה של השתנקות וחנק במקרים רבים, בעיקר בעת שכיבה. במקרים נדירים המצב יכול להתפתח לברונכיטיס ודלקת ריאות ומה שבטוח, כך או כך נזלת אחורית גורמת לאי נוחות, כאבים ומטרד רציני. הבשורות היותר משמחות הן שישנן כמה דרכים למנוע אותה ולטפל בה.

לא אומרים נואש…

אם כך, התחלנו קצת מפחיד, אז בואו ניקח נשימה ארוכה, נרגע ונראה אפשר יהיה לצמצם את הסיכוי לנזלת אחורית וכיצד להקל עליה אם היא בכל זאת מגיעה:

  1. בינינו? פעם, עד מחצית המאה הקודמת, אנשים חיו בלי מזגנים. נסו גם אתם להימנע ככל הניתן ממזגנים בימי הקיץ ולהסתפק במאווררים, היום ניתן למצוא מאווררי תיקרה אשר עושים יופי של עבודה.
  2. למי שברשותו מכשיר אדים, מעולה!!! כמה טיפות של תמצית שמן אקליפטוס יעשו פלאים לדרכי הנשימה שלכם. מי שאין ברשותו מכשיר שכזה יכול להרתיח סיר מים עם לטפטף את אותן הטיפות, להניח מגבת או חיתול בד מעל ראשו
  3. במקרים אחדים, אם הנזלת אינה עוברת לאחר כמה ימים בודדים מומלץ ללכת לרופא מומחה לענייני אלרגיה ולהיבדק אם זה נגרם כתוצאה מאלרגיה מסוימת.
  4. כמובן שגם תרסיסים ובקבוקוי שטיפה לאף יכולים לזרז הליכים ושימוש נכון בהם במשך יום יומיים אמור יהיה להעלים את התופעה.

דואגים לכם לטוב ביותר

כבל מעל עשור שחברת ביומד – JR מתמחה בייבוא ושיווק תרופות בינלאומיות ומציעה שלל פתרונות לבעיות רפואיות שונות בינן גם תופעת הנזלת האחורית. עם סדרת מוצרי FLO, תרסיסי ובקבוקי שטיפה לאף ניתן להרגיש הקלה מידית בסימפטומים עד להחלמה מהירה בתוך ימים בודדים. אנו מזמינים אליכם לפנות אלינו ולקבל עוד עצות מועילות מהמומחים שלנו על מנת לחזור לפעילות מלאה במהרה. עד אז? שיהיה לבריאות!!!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here