אימוני כושר באקסטרים

0
22
אימוני כושר באקסטרים

אנשים רבים חושבים על בניית שרירים כניטשת החיים מחוץ לחדר הכושר, והקדשת שעות רבות בחדר הכושר כמו נזיר במנזר. אולי הדרך היחידה כדי לעצב את הגוף למבנה גוף שרירי חם היא על ידי אימונים אינטנסיביים יום אחרי יום ושנה אחרת שנה.

זה לא צריך להיות כך. למרות שהוא באמת נדרש עבודה קשה, כושר קיצוני דורש אחד להיות עבד של משקולות הברזל. פסקי עבודת גוף מלא יכולים להתקדם אחד וזה נכנס בקלות בלוח הזמנים של אחד. זה מאוד נוח אם אחד הוא מצפה להשגת כושר קיצוני, אבל מתקשה להחזיק בעבודה מתוך שגרה אחת.

פסקי עבודה מקורית של גוף מלא שנעשו על ידי ספורטאים עם מטרה בראש גורם להתכווצות שרירים המרבית באמצעות משקולות כבדות, הופך את המקום להחלמה מלאה כך שאף אחד בעצם יכול לגדול ולהמשיך להתאמן קשה ובנוסף זה גם מונע שחיקה שהוא בלתי נמנע כתוצאה מאימון יתר .

כיצד הגוף עובר באימוני כושר חזקים?

העבודה מתוך גוף מלא היא שומר זמן . התוספת הגדולה ביותר שיש את כל הגוף מאומן בבת אחת היא כנראה שתצטרך ללכת למכון הכושר בתדירות נמוכה יותר , אולי סביב שני פעמים עד שלושה לכל שבעה ימים יהיה מספיק.

יתרון נוסף של עבודה על הגוף כולו בבת אחת הוא שאף אחד לא צריך להוציא שתיים או יותר שעות של פעילות גופנית מאומצת בחדר הכושר לכל פגישה , אחד רק מבלה שעה אחת בחדר הכושר לכל פגישה . אז זה רק שלושה עד ארבעה שעות בשבוע בחדר הכושר הנכון ? עם פסקי עבודת גוף מלא , זה כל עניין באיכות של פעילות גופנית שהאדם עושה לפגישה ולא הכמות, ואפילו לא את כמות הזמן שאתם להקצות בכל הפעלה.

עבודה מתוך גוף מלא מחזקת את מערכת הלב וכלי הדם לכושר קיצוני. אחד חייב להקצות 03:58 סטים לכל חלק בגוף למושב שעה אחת. ריבה ארוזה עם פעילות גופנית, כל מפגש שעה אחת ואז מקבלת את הלב ואת שאר שאיבת מערכת cardiovasular ועד למהירות במהירות הבזק.

עכשיו מרגיש נשאב למעלה, הבא לברר מה כללים עושים אחד צריך לעקוב כאשר עוסקים בפסקי עבודת גוף מלא :

אימונים מתחילים רק אחת לימי שלושה . זה כל כך קל לא? מה הוא גדול על זה שיש זמן חסך במהלך ימי מנוחה , כך שאפשר להתמכר בכמה אימונים אירוביים במקום בהתאם לexecises אירובי אחד בדרך כלל עושה בסופו של כל עובד מתוך מושב שאחרי הכל, לא בכל יעיל מאוד.

ההרמה כבדה מומלץ בחום . בניגוד לאמונה פופולרית, במיוחד בקרב ספורטאים. זה לא נכון שזה טוב להילכד באימון קל יותר מאחד למעשה יכול כדי לחסוך באנרגיה לחלקי גוף האחרים שיבואו מאוחר יותר שבשגרה. מה שנכון הוא שאף אחד לא יכול להשיג התקדמות אופטימלית אם הוא לא מתאמן כבד , לא משנה איזו תכנית שהאדם עושה .

אחת פעילות גופנית בלבד לכל קבוצת שרירים . זה מאוד קל לעקוב וגם הוא חשוב. עושה תרגילים בסיסיים שהם גם אינטנסיביים אומר שאתה לא צריך לעשות עוד תרגיל שונה לאותו חלק בגוף.

שמור את עבודה קצרה. אימון התנגדות משפיע על homones הטבעי של הגוף הקשור לבניית שריר. מגביר פעילות גופנית אינטנסיבי רמות הטסטוסטרון ופסקי עבודה ארוכות להגביר את אלה של קורטיזול קטבולי. שישים דקות של עבודה החוצה מאפשרת לך לקבל את הטוב ביותר משני העולמות.

כעת, עם העבודה הזאת נוחה ורבה עוצמה את המשטר , אפשר עכשיו באמת לחוות כושר קיצוני.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here