אפליקציה בסטנדרט של מצוינות

0
384
בית תוכנה לפיתוח אפליקציות

 

כשאפליקציות הופכות להיות שכיחות כל כך וכמעט כל אחד יכול לפתח לעצמו אפליקציה, יש עדיין הבדלים שונים בין כאלה שנחשבות מעולות ולבין כאלה שנותנות לכם פחות תמורה. באפליקציות רבות מדי יש תלונות חוזרות ונשנות על כך שהן לא ידידותיות למשתמש וקשה להבין מה ואיך עושים בהן ולאן מתקדמים מכל מסך או כפתור, או שהם פשוט מלאות באגים ולא פעילות או סובלות מתקלות. זה בדיוק מה שאסור שיקרה בעסק משום שזה פוגם מאוד לא רק בסך הקניות אלא גם באמון הלקוחות. בניית אפליקציה לעסק חייבת להיות על פי סטנדרטים של מצוינות משום שהיום יש כל כך הרבה היצע שלקוחות יתקשו לתת לכם הזדמנות שנייה אם האפליקציה לא תעבוד. כשעובדים על אפליקציה כזאת, בחברת web-map יודעים שאין מקום לטעויות של מתחילים ולכן תהליך האפיון והבדיקות ארוך ככל שזה נדרש כדי להבטיח הצלחה.

החשיבות של חנויות אפליקציות

בחנויות האפליקציות השונות, אייפון או אנדרואיד, אפשר למצוא מגוון גדול מהרגיל של אפליקציות מכל הסוגים, כשרבות מהן חינמיות ומקבלות דירוג משתמשים. מתחת לדירוג תוכלו לראות גם מקום להערות הלקוחות ורבים מהם מנצלים זאת על מנת להתלונן ולפרט בדיוק מה היו הבעיות שבהן נתקלו באפליקציות אלה. בגלל זה פיתוח אפליקציות לאייפון נחשב לפיתוח מסוג שונה משום ששורת המבחנים והדרישות שמציבים לפני כל מי שרוצה למכור אפליקציה למשתמשי אייפון פשוט מגביהה את הרף. ידוע שלא רק תשלום הוא רף שמחייב את מי שרוצה להיכנס לאייפון לשלם אותו אלא גם לפתח אותו בדרך כזאת שמומחי אייפון לא ימצאו בו באגים ותקלות. כמו כן, שלא יהיו אפליקציות שאינן מועילות או תורמות ללקוחות, או מטעות אותם.

בית תוכנה עם התמחות באייפון

אם המטרה שלכם היא לפתח אפליקציות ולהיכנס להיצע של משתמשי מוצרי אפל, אתם חייבים למצוא מפתחי אפליקציות שמתמחים בכך. הם חייבים לעמוד בדרישות המצוינות של אייפון ולדעת לכתוב קוד למערכת iOS בצורה כזאת שלא תיכשל בבדיקת אנשי אייפון. על ההבדלים בין אנדרואיד לאייפון יכולים לספר לכם בחברת web-map, משום שהם הצליחו לפתח אפליקציות מעולות לשני הסוגים של מובייל ולכן מבינים איך לכתוב אותה נכון לכל סוג כזה.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here