בואו לגלות דרך חדשה לטיפול בפצעי לחץ

0
195
קוסמטיקאית בגבעתיים

מי נמצא בסיכון להתפתחות של פצעי לחץ? מה גורם להתפתחות של הפצעים? מה אתם יכולים לעשות בשביל למנוע אותם? איך מטפלים בפצעי הלחץ? פצע לחץ הוא בעיה רפואית מורכבת שדורשת טיפול מידי, בהעדר טיפול מונע או טיפול להחלמה מהירה הפצעים עלולים לגרום להתפתחות של נמק ברקמות העור. הגורם לפצעי הלחץ הוא העדר תזוזה. כל אדם שנאלץ לשהות למשך תקופה ארוכה במצב של ישיבה או שכיבה נמצא בסיכון להתפתחות של פצע לחץ. חברת בי קיור לייזר מתמחה במכשור לייזר רך שנועד לתת מענה למקרים של פצעי לחץ, מכשיר הלייזר הרך מזרז תהליכי ריפוי של פצעים. המכשיר נוח לשימוש ואינו מביא עמו תופעות לוואי.

כיצד נוצרים פצעי לחץ?

חשש לפצעי לחץ מתעורר בכל מקרה בו אדם קשיש או צעיר נדרש לשהות לזמן ממושך באותה התנוחה. פצעי לחץ נפוצים בקרב קשישים שמרותקים מיטה, מאושפזים בבתי חולים (גם צעירים), חולים סיעודיים, נפגעי חוט שדרה. הפצעים נוצרים בגלל הובלה נמוכה של חמצן אל האזור. בהעדר תנועה זרימת הדם הופכת איטית יותר ונוצר מצב בו מתפתח פצע נמקי בין שכבת העור לבין שכבת העצם. פצעי הלחץ נוצרים לרוב בחלק האחורי של הגוף (החלק שצמוד למזרן). אזורים בעלי רמת סיכון גבוהה להתפתחות של פצעי הלחץ הם : הגב התחתון, העכוז, צדי האגן, נקודות לחת בגפיים התחתונות.

איך מונעים התפתחות של פצע לחץ?

פעולה יזומה למניעת התפתחות הפצעים הכרחית. חשוב להבין שמדובר בפצעים קשים לריפוי שעלולים להפוך לפצעים כרוניים. במטרה למנוע את הפצעים נקפיד על שינוי תנוחה בשכיבה ובישיבה, אחת לשעתיים יש לבצע שינוי בתנוחה גם ביום וגם בלילה. שימוש קבוע במזרן, כרית ומושב למניעת פצעי לחץ נדרש גם כן. אלו הם משטחים שמפחיתים את הלחץ בזמן ישיבה או שכיבה ממושכת. זירוז זרימת הדם אל אזור בו רגיש להתפתחות של פצעי לחץ או אזור בו יש כבר סימנים ראשונים לפצע לחץ חיוני. עם מכשיר בי קיור לייזר אתם יכולים להמריץ את זרימת הדם, לזרז את תהליכי ההחלמה וגם להקל על הכאב, צרו קשר לפרטים נוספים ושיחת ייעוץ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here