בטיחות הדיירים חשובה לך? מחזירי דלתות הם הפתרון האידיאלי

0
962
קרדיט: pixabay

בתרחישים רבים ומגוונים, דלת פתוחה בזמן הלא נכון, עשויה לזמן לפתחנו סיכונים רבים. כדי לשמור על בטיחות אש מרבית וליהנות מהחוויה הנעימה ביותר בביתנו, מחזירי דלתות הידראוליים מציעים פתרון איכותי, יעיל וחסכוני באנרגיה. ככל שנשקיע בפתרון איכותי, יהיה באפשרותנו ליהנות ממוצר שישרת אותנו שנים ארוכות.

לעתים קרובות אנו עשויים לנהוג בפיזור דעת ולא להקפיד על סגירת הדלת בעוזבנו את החדר ולעתים אפילו ביוצאנו דרך דלת הבית הראשית. דלת הנותרת פתוחה ללא השגחה מהווה פוטנציאל לשלל סיכונים ופגיעה באיכות החיים. מכניסה של בעלי חיים תועים אל ביתנו ועד ליצירת פרצה הקוראת לגנב כאשר הדלת נותרת פתוחה לרווחה, אין ספק שלא חסרים אירועים שניתן למנוע בקלות ככל שיעלה בידינו לשמור את הדלת סגורה. התקנת מחזיר שמן לדלת תסיר את הדאגה הזאת מליבך. באמצעות מנגנון איכותי וחזק, הדלת תמיד תיסגר לאחר פתיחתה באופן בטיחותי ואמין. המחזיר עובד על עיקרון הידראולי ואינו דורש כל חיבור למערכת החשמל. חברת פלמט, מייבאת לישראל את מחזירי דלתות איכותיים תוצרת דרום קוריאה מבית חברת KING ומציעה שירותי התקנה על ידי צוות מקצועי. יחד, נהפוך את הדלתות בביתך לבטוחות יותר.

פתרון יעיל נגד טריקות

אז השקענו בדלת דקורטיבית וייחודית ורכשנו ידית לדלת כניסה שתתאים לה. ככל שמדובר באסתטיקה, אנו מרוצים מאוד מהבחירה שלנו. עם זאת, לעתים מספיקה טריקה עוצמתית אחת עקב רוח פרצים או תנועה לא מבוקרת כדי לגרום לנזקים. דלתות זכוכית מועדות במיוחד לסדקים ושברים עקב טריקה לא מבוקרת. התקנת מחזיר הדלת מבקרת את סגירת הדלת ושומרת על תנועה עדינה ובטוחה.

כשמדובר בדלתות אש, השימוש במחזירי דלתות הופך לקריטי. בעת אירוע שריפה, הצורך בשמירה על הדלת סגורה הופך לחיוני. אם הדלת תישאר פתוחה לאחר שנימלט מהמקום, עשויה האש להמשיך ולהתפשט לשאר חלקי המבנה. לעתים, החום האדיר ימנע מאיתנו לגעת בדלת ולא תהיה לנו ברירה אלא להשאיר את הדלת פתוחה. לכן, חשוב שנשקיע בפתרון איכותי, אמין ובטיחותי שישמור את הדלת סגורה בכל מקרה.

מגוון רחב של פתרונות חכמים לבית

במשך מעל חמישה עשורים, מעמידה פלמט לרשות לקוחותיה שלל מוצרים איכותיים ומתקדמים שהופכים את השימוש בבית לנוח, נעים ובטוח יותר. בין אם נדרשות לך ידיות חדשות לדלת או רשת לחלון עם מנגנון גלילה נוח, אנו מזמינים אותך להתקשר עוד היום למספר 054-4944512 וליהנות משלל מוצרים בזמני אספקה מהירים עד הבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here