גלאמפינג ללא פשרות

0
451
קרדיט https://שירותיםניידים.com/

בשנים האחרונות צפה בישראל תופעה אשר צוברת פופולריות הולכת וגואה לאחר שכבשה את שאר העולם והיא הגלאמפינג. גלאמפינג הוא למעשה קמפינג (מחנאות) משודרג ויוקרתי, אשר לוקח את היתרונות של הקמפינג כמו החיבור לטבע, תחושת חופשה וגיבוש, ומסיר את החסרונות כמו חוסר הנוחות, חוסר הפרטיות ועוד. כיום באתרים שונים ברחבי הארץ ניתן למצוא מחנות גלאמפינג מסודרים, יפים, יוקרתיים, ובעיקר נוחים. אז למה לפספס? ליהנות מקמפינג ללא החסרונות שלו.

שירותים הם חלק משירות נוח

בכל הנוגע אל טיולי משפחות, זוגות או סתם קבוצות, רבים חוששים ללון בשטח פתוח טבעי ממגוון סיבות- חוסר הנוחות בלינה על מזרנים דקים ושקי שינה מגבילים, עקיצות החרקים, וכמובן, גולת הכותרת של החששות היא בתחום בתי השימוש וההיגיינה הבסיסית. למרבה המזל, יש פתרון לכל החששות בכל הנוגע לגלאמפינג. אוהלים יוקרתיים, מבני איגלו ואף שירותים ניידים מחיר זעום בהתחשב בתמורה- חוויה טבעית מהנה, מגבשת ומרגשת, שתשכיח מכם את הטיולים השנתיים בבתי הספר. מקלחת חמה, שירותים נוחים, נקיים והיגייניים, תאים נגישים לבעלי מוגבלויות ונכים הם כבר לא בגדר חלום, גם בטבע.

בכל מקום, בכל זמן

בעקבות הפופולריות הגוברת, מגוון אתרי קמפינג בכל רחבי הארץ פתחו את שעריהם והקימו אתרי גלאמפינג לזוגות, משפחות ועוד. באתרים אלו ניתן יהיה למצוא בקתות, איגלואים קטנים ומפנקים, מקלחות ניידות חמות וכמובן גם שירותים ניידים במרכז האתר. אז איך זה עובד? ניתן להזמין מראש קרון שירותים נעים ונוח, אשר איננו דורש תשתית מים וביוב להתבסס עליה, כמו גם מתאים לכל מקום, גם בתנאי שטח. ישנם מגוון אפשרויות לקרונות שונים, עם מספר משתנה של תאים ופיצ'רים כגון ראשי מקלחת חמה, שירותים נגישים לנכים ובעלי מוגבלויות, לובי המתנה יוקרתי ומפנק וכמובן גם מיזוג אוויר עוצמתי אשר יסלק כל שבריר של ריח. ניתן להיפרד מהזיכרון הטראומתי של השירותים הכימיים המצחינים והמגעילים שניתן היה למצוא במקומות שונים, טיולים, פסטיבלים ואתרים שונים בטבע, ולהכיר חוויה משודרגת שכשמתנסים בה- כבר אין דרך חזרה.

אל מי פונים לגלאמפינג המושלם?

כיום ניתן למצוא מספר חברות אשר מעניקות שירותים המרכיבים את הגלאמפינג המושלם למשפחות, זוגות, חברים או קבוצות, אך ישנה חברה אחת אשר מעניקה חוויה כוללת ומושלמת בכל הנוגע לשירותי נוחות יוקרתיים בטבע. חברת בנוחיות- שירותים ניידים מעוצבים מעניקה מענה מקיף בכל הנוגע לשירותים ניידים. החברה מאפשרת בתיאום מראש הגעת קרון שירותים מעוצב, נקי ונעים לכל מקום ברחבי הארץ, כולל בשטח פתוח ללא שום תשתית מים או ביוב, ואף מצרפת לקרון איש צוות אשר יתפעל אותו, וכמובן יוודא כי הוא נקי ונעים בכל עת. למה אתם מחכים? חייגו למספר 0523224441 ותתחילו ליהנות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here