הגורמים המשפיעים על אירוע מוצלח

0
1809
הגורמים המשפיעים על אירוע מוצלח

כל אחד אשר מפיק אירוע מעוניין שהאירוע שלו יחקק בזכרונם של רבים לאורך זמן. לא משנה אם מדובר בחתונה או מסיבה פרטית ואפילו אירוע עסקי האירוע צריך להיות מוצלח.

לכן יש מספר דברים שחובה לתת עליהם את מלוא תשומת הלב.

בחרתם תקליטן, צלם, גן אירועים, חברת קייטרינג למעשה כמעט הכל סגור אבל זה לא בדיוק כך.

לא כדאי לקנות חתול בשק וכאשר אנו הולכים למשל לטעימות של חברת קייטרינג אנו לא תמיד שמים לב לדברים נוספים חשובים שצריך לבדוק עם החברת קייטרינג כגון התנהלות הצוות, איכות כלי ההגשה, וכמובן שולחנות וכסאות. כמו כן שהולכים לבדוק תקליטן לאירועים. לכן יש לבדוק את כל הפרטים הקטנים וללכת לדגום את כל הספקים אשר אמורים לתת לכם שרות בערב האירוע מספר פעמים, כדי לראות אותם בפעולה באופן מלא וזאת על מנת שלא יהיו הפתעות לא נעימות בערב האירוע.

  • קייטרינג: חוץ מהאוכל להביט על צוות נותני השרות וצורת העבודה וההופעה שלהם, סכו”ם וצלחות וכל הפריטים הקטנים המפוזרים על השולחן שלא יהיו צלחות עם פינות שבורות, וכלים מלוכלכים, השולחנות והכסאות שלא יווצר מצב ובו ישבו האורחים על כיסאות עם כיסוי מרופט ומטונף. וכמובן ההתנהלות הכללית של המנהל אירוע וצוות המלצרים, אם ראיתם אל תתביישו לדרוש שזה לא יקרה אצלכם.
  • מוזיקה לאירועים: האם הוא מרים את הקהל, האם הוא יודע מה הקהל רוצה, האם הוא קולע לקו המוזיקלי שלכם, האם הוא לא חורך למוזמנים את האוזנים עם סאונד גרוע.
  • מקום לאירועים קטנים: רמת ניקיון של הגן בתחילת האירוע, חרקים ומעופפים למיניהם האם נעשה טיפול מניעתי, במידה ויש תאורה והגברה במקום האם היא תתאים לאירוע שלכם או שיש צורך להכוונה מחדש, תחוזקה שוטפת של חדרי השירותים במהלך האירוע מילוי סבון, נייר טואלט וכמובן בישום.

    במהלך הסיבובים בגן תתקלו בהרבה דברים אל תהססו לשאול ולבדוק.

  • השכרת ציוד לאירועים: ודאו מה טיב הציוד המושכר על מנת שלא יהיו אי נעימויות.
  • גני אירועים: ניקיון במהלך אירוע, ליקויים אסטטיים, סידורי אבטחה, טיפול תברואתי מתאיםץ
חשוב לדעת לא רק המחיר קובע אלא גם האיכות והשרות!!!
אם אתם מחפשים מסעדה לאירוע – פנו לאיב אירועים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here