הדרך הטובה ביותר לאחסן תרופות

0
586
קרדיט: milo.co.il

על אף שפתרונות הקירור הקיימים השונים נחשבים כחיוניים למגוון תחומי התעשייה השונים, לקירור הנדרש בתחום התרופות ישנה חשיבות אקוטית בהרבה יותר. מקרר תרופות איכותי נחשב לאחד מאותם כלים שבלעדיהם יקשה מאד על הגופים השונים הפועלים בתחום לתפקד בהצלחה וכהלכה. במקומות כדוגמת המרפאות, בתי החולים או בתי מרקחת, מקרר תרופות מאפשר אחסון תרופות שונות בתנאים ההולמים את הצורך, מתוך מטרה למנוע כל פגם שמקורו באחסון בתנאים שאינם תואמים את דרישות האחסון הספציפיות של כל תרופה. מאחר ומרבית התרופות הנלקחות כיום מטרתן להבריא את הנוטל אותן או לכל הפחות לשפר את איכות חייו, כל פגיעה ברמת האפקטיביות של התרופה עלולה שלא לאפשר לה לסייע לנוטל, ובמקרים מסוימים, אף להזיק לבריאותו. לפרטים נוספים פנו אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ”.

 

מקרר תרופות – כיצד בוחרים אותו?

מרבית התרופות מחייבות אחסון בטמפרטורה ספציפית על מנת למנוע את קלקולן. מקרר תרופות אמין ואיכותי מאריך את תוחלת חייהן באופן ניכר, ואף שומר על האפקטיביות שלהן למשך זמן אחסונן. בחירת מקרר תרופות מתאים תתמקד במספר גורמים חשובים:

המקרר אמור להיות בנפח המתאים לאחסון כלל התרופות שדרוש להן האחסון בקירור

מידותיו של המקרר אמורות להתאים לשטח המיועד לו, בין אם שטח זה מצוי בבית, במרפאה, בבית המרקחת או בבית החולים.

המקרר מתוצרת איכותית, מיוצר על ידי יצרן מוכר ומלווה בשירות ובאחריות מהימנים, שמאפשרים שימוש בו לאורך זמן, גם במקרים בהם מתגלות בו תקלות כלשהן.

כיום, בזכות מהמגוון הרחב של מקררי תרופות, תוכלו לבחור מקרר שיציע לא רק את המענה הנדרש לאספקט הפונקציונאלי, אלא גם מקרר מעוצב באופן שיאפשר את שילובו בחלל המעוצב שבו הוא אמור להיות ממוקם. כך שכיום, מקרר תרופות מעוצב אינן מהווה רק כלי עזר יעיל לצוות הרפואי ולחולים שבמקום, אלא גם אלמנט עיצובי לכל דבר, המשתלב בסביבה העבודה הרפואית והטיפולית

 

בוחרים נכון

אם כן, בחירת מקרר תרופות מתמקדת בשני אספקטים עיקריים של המקרר – הפונקציונאליות שלו המבוססת על יכולתו לאחסן בקירור תרופות בצורה אמינה ומתמשכת והתאמתו מבחינת נתוניו הפיזיים והעיצוביים לחלל המרפאה, בית החולים, המעבדה או בית המרקחת שבו הוא עתיד לשמש. לייעוץ פנו אל חברת “מילוא קירור חיפה בע”מ” מהחברות המובילות בארץ בענף הקירור התעשייתי ונמצאת בתהליך צמיחה מתמיד. החברה מתמחה בייבוא, שיווק ומכירה של מקררים ומקפיאים מסחריים מתוצרת מיטב החברות האירופאיות.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here