הלוואות לעסק חדש

0
406

הלוואות לעסקים חדשים הן ההלוואות הכי מסוכנות שיש הבנקים אינם נוטים לאשר אותן. בדרך כלל כי הם מפחדים להניח את כספם על קרן הצבי ולאבד אותו. חשוב מאד לציין את העבדה כי רוב העסקים החדשים נסגרים בשל ניהול לא יעיל של העסק או חוסר התמחות של האדם עצמו בתחום אותו הוא מכיר.

במאמר זה נדבר על אחד הנושאים המרתקים ביותר בנושאים של הלוואות והוא הסיכונים שיש בהלוואות לעסק חדש. זה נושא שבדרך כלל לא מדברים עליו אבל כל אדם שהקים אי פעם עסק יודע שיש צורך במימון של ההוצאות השונות. מאמר זה יתרום לרבים המקימים עסק חדש.

מדוע נחשבות הלוואות לעסק חדש להלוואות מסוכנות?

כאשר בנק או כל ספק אשראי אחר מעניק לכם הלוואה הוא בעצם מוציא כסף ששייך לו ונותן לכם אותו. על ידי הערבות שתם מעניקים הוא בטוח תחזירו להם את הכסף. גם כאשר הבנק מעניק הלוואה לעסק יציב עם רווחים גבוהים.

הוא עדיין מסכן את עצמו. הסיכון עולה שבעתיים בייחוד כאשר מדובר בעסק חדש על מנת לסבר את האוזן שלכם כדאי לתת דוגמא מגיע אליכם בעל עסק שהוא כבר 20 שנה במקצוע מדובר על עסק מצליח הוא מבקש מכם הלוואה ומציג לכם ערבונות וביטחונות גם במקרה כזה אתם תחששו אך תהיו יותר בטוחים להעניק לו את הכסף שידרוש.

אם מגיע אליכם קרוב משפחה שביקש הלוואה להקמת עסק יחדש אתם תחששו מאד מלהעניק לו את ההלוואה ולא רק בשל העובדה כי עסקים חדשים רבים נסגרים כבר בשנה הראשונה לפתיחה שלהם או מיד לאחריה.

איך בא הסיכון הזה לידי ביטוי?

הבנק אמנם החליט לאשר את הלוואה אך הוא מאשר אותה בתנאים נוקשים במיוחד. חשוב להבין כי הבנק אמנם אישר את הלוואה אך האישור אינו מפחית מהסיכון שלה לכן הבנק מקפיד לשמור עצמו על ידי כך שהוא קובע ריבית גבוהה ביותר ותנאי החזר נוקשים מבלי לתאם את מול העסק המטרה העיקרית לכך שהעסק יחזיר את הכסף בזמן.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here