חנוכת החנות החברתית השקה חגיגית לחנות הספרים "סיפור חוזר"

0
1075
תמונה: באדיבות דוברות עיריית גבעתיים

בשבוע שעבר התקיימה השקה חגיגית של חנות הספרים החברתית "סיפור חוזר", המציעה ספרי יד שניה ומעסיקה אנשים עם צרכים מיוחדים. החנות פועלת מזה כחצי שנה בגבעתיים והוקמה במסגרת שיתוף פעולה של האגף לשירותים חברתיים, המחלקה לקידום אנשים עם מוגבלות וצרכים מיוחדים בעיריית גבעתיים, משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, קבוצת "שכולו טוב", ורשת "סיפור חוזר" המפעילה את החנות. 

באירוע במעמד רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים, השתתפו מירי פרחי, ראש האגף לשירותים חברתיים בערייית גבעתיים, אורלי לביא, מנהלת מחלקת פרט, משפחה ומוגבלויות, אדוה קלר, מנהלת המחלקה לקידום אנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים, ויויאן אזרן, מנהלת אגף בכיר קהילה מנהל מוגבלויות במשרד העבודה והרווחה, דני כץ, מנהל שרות בוגרים ומזדקנים במנהל מוגבלויות, חנאן גאוי עאמר, מפקחת מוגבלויות מחוזית, עופר כהן, מנכ"ל קבוצות "שכולו טוב", עירד אייכלר, יזם קבוצת "שכולו טוב" וצוות עובדי סיפור חוזר גבעתיים. 

החנות קושטה לכבוד אירוע ההשקה והמשתתפים נהנו מכיבוד קל. לאחר דברי ברכות מרגשים של ראש העירייה ושל בכירי משרד העבודה והרווחה ומנהלי קבוצת "שכולו טוב", התקיימה הופעה מוזיקלית  של בוגרים עם צרכים מיוחדים מתכנית "כלים שלובים" באונ' בר-אילן.

"סיפור חוזר" מציעה מכירה פרונטלית ואינטרנטית של ספרי יד שניה באיכות טובה בתמחור אחיד ואטרקטיבי של 20 ₪ בלבד לספר. ניתן למסור לחנות ספרים משומשים במצב טוב ולקבל תמורתם שובר לרכישת ספר בהנחה. הרשת פועלת מזה 13 שנים ב-20 סניפים ברחבי הארץ, ובערים רבות התפתחו סביב החנויות קהילות קוראים אדוקות המחוברות לקונספט האקולוגי והחברתי שלהן. 

בחנות מועסקים כיום כ-10 עובדים תושבי העיר, שהחנות מהווה עבורם מקום הכשרה ותעסוקה. באגף לשירותים חברתיים בעיריית גבעתיים מתקיימת וועדת השמה בה מראיינים מועמדים מתאימים לטובת העסקה בפרויקט. חנויות הרשת מופעלות באמצעות קבוצת "שכולו טוב" המפעילה מרכזי שיקום והכשרה תעסוקתיים וחברתיים המאפשרים לאנשים עם חסמים תעסוקתיים לבחור את המסגרת המתאימה להם ביותר.

 

רן קוניק, ראש העירייה: "אנחנו גאים לקחת חלק בהקמה של עסק חברתי ראשון מסוגו בגבעתיים, המהווה מסגרת מקצועית ומכבדת להכשרה ותעסוקה של בוגרים עם צרכים מיוחדים. עיריית גבעתיים נמצאת בתהליך מואץ של קידום אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים ואני רוצה להודות לכל השותפים במיזם המיוחד הזה, שמהווה אבן דרך בגיבוש קהילה מכילה ושוויונית. זוהי עשייה משמעותית וחשובה לא פחות מהקמה של עוד כיכר או גינה, ונמשיך לפתח שירותים ומיזמים חברתיים בעלי ערך מסוג זה בעיר." 

 

סיפור חוזר |  ויצמן 13 גבעתיים | 03-5341400 

  ימים א'-ה' 8:30-19:00 | יום ו' 09:00-13:00

תמונה: באדיבות דוברות עיריית גבעתיים

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here