חשוב לשמור על הטבע, גם במחיר של התאמת תוכניות

0
370
Credit: Pixabay.com

היחס שבין אדם לסביבה עולה בשנים האחרונות לכותרות כמעט בכל תחום חיים. אנחנו מודעים להשלכות ההרסניות של התעשייה שהולכת וגדלה על החיים ועל הצומח, אך באותה מידה אי אפשר לקיים את אורח החיים המודרני מבלי להמשיך ולפתח בצורה זהירה תשתיות תעשייתיות מתקדמות, ולכן, כדי למצוא את הנקודה המאוזנת בין שני הצרכים החשובים הללו, הרגולטור בישראל מבקש לקבל חוות דעת של אנשי מקצוע בתחום איכות הסביבה וביניהן גם תסקיר השפעה על הסביבה, בכל פעם שבה אתם רוצים להקים פרויקט גדול. המשמעות של התסקיר משתנה בהתאם לסוג הפרויקט ולמיקום שלו, אבל מה שבאמת חשוב הוא שהידע והניסיון של אנשי המקצוע של חברת EOS שירותי התייעלות סביבתית, מאפשר לכם לקבל תמונה ברורה בנוגע למהלכים שאתם צריכים לבצע כדי לשמור על סביבת החיים בקרבת המפעל שלכם.

תסקיר השפעה על הסביבה – עוזר לכם לייצר תוכניות עבודה ירוקות יותר

באופן כללי הייתרון הגדול והחשוב ביותר של תסקיר השפעה על הסביבה הוא היכולת להכיר את תנאי השטח שבהם פועל המפעל שלכם. אם אתם נמצאים למשל מעל מקורות מים תת קרקעיים, או שיש בסביבה שלכם נחלים שזורמים לאזורי מגורים, תסקיר השפעה על הסביבה לוקח בחשבון את האלמנטים האלו. מה שאומר שיש לכם דרך לדעת בדיוק איך נהלי העבודה במקום צריכים להתבצע ואתם יכולים לקחת אחריות על חלקת האלוהים הקטנה שלכם. במקרים רבים היא אפילו פעולות פשוטות יכולות לשפר לאין שיעור את החשיפה לחומרים רעילים שיוצר פס היצור שלכם. וכך אפשר למצוא את האיזון העדין שבין אדם וסביבה, גם כאשר אתם עוסקים בייצור תעשייתי מורכב במיוחד.

תסקיר השפעה על הסביבה

ביחד עם אנשי הצוות המקצועיים של חברת EOS שירותי התייעלות סביבתית, ניתן לבנות את דרכי הפעולה המקצועיות שיאפשרו לכם להקים מפעלים איכותיים ומקצועיים, עם מינימום השפעה על הסביבה. נכון, אולי תצטרכו לשנות קצת את התוכניות שלכם או להתאים אותן, אבל אם המשמעות היא שתצליחו לשמור על סטנדרט יצור ירוק, הרווח של החברה, של הסביבה ושל המותג שלכם הוא הרווח האמיתי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here