כל היתרונות כאשר אתם שוכרים את שירותיה של מעצבת פנים

0
784
עיצוב פנים בחיפה
קרדיט https://arc-the-hen.co.il

עיצוב פנים קלאסי – משלב פרקטיות ואלגנטיות

עיצוב פנים קלאסי נחשב למבוקש מאוד בקרב אוכלוסייה רבה המתגוררת באזורי הארץ השונים.  עיצוב קלאסי יוצר במרחב המגורים חיבור זורם בין חללים ואינו מעמיס בפריטים בהם, ולכן, הוא נעים לעין. סטודיו "אדריכלות החן" בניהולה של המעצבת המוכשרת חן אברהמוף מתמחה בעיצוב קלאסי ובסגנונות עיצוב אחרים וכדאי לקבל ממנו מידע וייעוץ. סטודיו "אדריכלות החן" בניהולה של המעצבת המוכשרת חן אברהמוף הינו בעל מוניטין. המעצבת הינה בעלת ידע רב המגיע מלימודים, השתלמויות והתמחויות במוסדות מובילים והיא רכשה ניסיון מביצוע פרויקטים מוצלחים עבור לקוחות מגוונים. היא תשמח להעמיד את כל כישוריה לטובת כל לקוח. וותיק או חדש כאחד.

מעצבת פנים מומלצת – יתרונות חשובים

עיצוב פנים קלאסי נחשב לאחד האלגנטיים שניתן למצוא בגלל ההרמוניה הנהדרת שהוא יוצר. מעצבת פנים מומלצת תקפיד שסגנון העיצוב יוביל לכל אורך ורוחב הבית עם התאמות מתבקשות לחללים וחדרים שונים במהותם. כך, לסלון הייצוגי, למטבח הפעיל תמיד, לחדרי המגורים ועוד. התכנון מייצר פרופורציות נעימות בין כל חלקי הבית ומאפשר לאור רב וזרימת אוויר להיכנס אליו. התכנון הינו מורכב ומחייב הגעה למגרש שעליו הבית אמור להיבנות. המעצבת תצפה אל הנוף הנשקף ממנו, תבדוק שיפועיו ואת כיווני השמש ועוד. היא תבקש מהבעלים מידע גודלו, צורתו, מספר קומותיו וכדומה. בנוסף, לגבי המערכות שהם רוצים להכניס לתוכו ואלמנטים אחרים נדרשים. היא שתקלל כל אלו ותכין תכנית פרקטית אשר תעבור שינויים בהתאם להערות ובקשות הבעלים.

אדריכלים בצפון – חומרים ומערכות

ייעשה שימוש בחומרים הלקוחים מהטבע או מעובדים ובין היתר: אבן, מתכת, עץ, זכוכית, טקסטיל ועוד. הם ייבחרו בהתאם לצבעיהם, למרקם שלהם ועוד מתוך כוונה שישתלבו היטב ביניהם ועם סגנון העיצוב הקלאסי. במידת הצורך, היא תוסיף נישות ופינות חמד אחרות, מחיצות, הנמכות תקרה ועוד. לתאורה חכמה וטובה יש משקל רב בכל תכנית כזאת. אדריכלים בצפון ובאזורים אחרים מתמחים ואוהבים לעצב בסגנון זה בגלל שיש אינספור אלמנטים שניתן להשתמש בהם. יחד עם זאת, הם מוכוונים מטרה ומכינים את התוכניות על פי בקשות הבעלים ובהתאמה לטעמם האישי.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here