מה חשוב לדעת על הציוד בו משתמש מוהל מוסמך בטקס ברית המילה

0
782
רב מוהל
קרדיט https://hamohel.org.il/

מזל טוב, נולד לנו בן זכר! מתוך התרגשות וציפייה ארוכה שהתממשה אנו ניגשים לתכנן את טקס ברית המילה. מעבר לעובדה שמדובר בהליך מורכב זהו אחד מעמודי התווך של אורח החיים היהודי ומהמצוות החשובות והוותיקות ביותר. לכן, אך טבעי שנרצה לדעת כל מה שניתן על הטקס המיוחד הזה ונבחר מוהל מוסמך אשר בקיא בהלכה ובשאר ההיבטים של המילה. הרב בן ציון נגר עוסק בתחום מעל עשור ועושה שימוש בציוד המוביל כיום בשוק. אלו כמה מההיבטים החשובים ביותר שעלינו לבחון בציוד בו נעשה שימוש בברית המילה.

סטריליזציה והיגיינה אישית                             

ראשית, ניגש לנושא הסטריליזציה המעסיק (ובצדק) הורים רבים טרם הברית. כחלק מתוכנית ההכשרה שעוברים מוהלים, הם נחשפים לפתרונות המתקדמים ביותר בשוק בכל הנוגע לשמירה על היגיינה אישית ומניעת זיהומים. מחומרי חיטוי עוצמתיים ועד לתכשירי ניקוי אנטי בקטריאליים, אמצעי הסטריליזציה בהם יעשה שימוש המוהל הם קריטיים לשמירה על בטיחות ההליך והחלמת הפצע.

ציוד מעוקר

כיום, קיימות כמה אפשרויות העומדות בפני מוהל לגבי בחירת הציוד ותהליך העיקור שלו. בהכשרתם לומדים המוהלים כיצד לבצע עיקור של הסכין והכלים הנוספים וכמו כן, הם יכולים לבחור גם לעשות שימוש בציוד חד פעמי מעוקר.

חבישה

נושא החבישה הוא נושא רגיש במיוחד. כיוון שמדובר ברקמה עדינה שצריכה זמן החלמה בתנאים אופטימליים (בעיקר כשמדובר בתינוקות רכים), יש לוודא כי המוהל עושה שימוש נכון בתחבושות כדי שנימנע מהידבקויות העלולות לגרום לכאב ולעיתים אף לנזק בימים שלאחר הברית. הרב בן ציון נגר עושה שימוש בתחבושות SURGICEL SNOW העשויות מחומר רפואי ייחודי הנועד לחבישת אזורים רגישים. התחבושות מונעות הידבקות ומעודדות קרישה והגלדה. כמו כן, הן נמסות ונושרות מעצמן, ללא צורך בעזרה כלשהי מצידנו ההורים. בתחבושות אלו עושים שימוש נרחב גם בניתוחים המורכבים ביותר לרבות ניתוחי מוח ולכן, מדובר בציוד איכותי ומקצועי שיבטיח לילדנו החלמה מיטבית.

מקצועיות, ניסיון ועבודה עם הציוד המתקדם ביותר

הרב בן ציון נגר הוא מוהל אשר עבר הכשרה מטעם המדינה ונחשף לציוד המתקדם ביותר הקיים בשוק ועושה בו שימוש שוטף ללא פשרות. לאורך השנים, ליווה משפחות רבות באזור המרכז וסייע להן לעבור את התהליך על הצד הטוב ביותר. אם נדרש עבורך מוהל בני ברק, רמת גן או גבעתיים הן רק כמה מהערים בהן הרב בן ציון נגר זמין בהן. פרטים נוספים ניתן להשיג במספר הטלפון – 058-7645608.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here