סוגים שונים של בדיקות הריון

0
1606
סוגים שונים של בדיקות הריון

אם את חושבת שיתכן ואת בהריון ומעוניינת לבדוק את זה כדי לקבוע את תוצאות הבחינה העובדתית לגבי זה , ידוע כי הבדיקות שנמכרו מעבר לדלפק כבדיקות שתן שימוש כדי לזהות את הורמון ההריון הן יעילות להפליא. שלא כמו בימים עברו , כאשר הדרך היחידה אמינה כדי לקבוע אם אתה אכן בהריון הייתה לבקר במשרדו של הרופא הראשי שלך, בדיקות אלה הביתה יאפשרו לך לקבוע אם או לא אתה צריך לראות את ספק . זכור כי גם אם תשובה חיובית לכל סוג של בדיקת הריון ביתי , אתה צריך להיות בטוח לקביעת פגישה באופן מיידי עם הרופא הראשי שלך. זה חיוני בשל סיבוכים כמו הריונות מחוץ לרחם , חצוצרות בי לשכות הביצית בחצוצרה ויכולות לגרום להרבה כאב ובעיות רפואיות אם אינו מטופל . בדיקה עדיין תקבע שאת בהריון , למרות שההריון לא יכול להיות נורמלי או בריא בהכרח .

איזה סוגי בדיקות הריון קיימות?

ישנם שני סוגים עיקריים של בדיקות הריון , אלה שמשתמשים בשתן ודם אלה ששימוש . שתי הבדיקות נועדו לגלות את ההורמון המכונה גונדוטרופין כוריוני אנושי. ידוע בכינויו hCG , הורמון זה מיוצר כאשר השליה מתחילה לפתח פעם אחת את העובר בהצלחה מתחבר לרירית הרחם. למרות שבדיקות דם נוטות להיות פחות קריאות שווא , יכולה בקלות למצוא את נוכחותו של הורמון hCG זה במבחן מבוסס שתן. באופן כללי, רופאים יבצעו בדיקת דם כדי לקבוע אם או לא אתה בהריון. בנוסף לבדיקה לנוכחות של hCG ,רופא עשוי לרצות לרוץ פנל אחר כדי לקבוע את הבריאות הכללית ואת הרמות של ויטמינים או חומרים מזינים שלך. זה יספק לך עם רופא קו בסיס עבורו לרשום ויטמינים טרום לידתי ותרופות שיבטיחו לאם וליילד נשמרות בריאה.

בדיקות הריון בשתן

אם אתה רוכש בדיקת הריון מבוססת שתן , יש שתי אפשרויות עיקריות זמינות. האפשרות הראשונה רואה את האישה משתין בכוס ולאחר מכן החדרת מקל מיוחד לתוך הכוס לתקופת זמן נתונה. בדיקה זו , בדרך כלל, תוצאות מדויקות יותר, שכן ההוראות הן בסבירות גבוהה יותר להיות אחריו. בדרך כלל, אם אתה מבקר במרפאה, והם מנפיק לך מבחן המבוסס על שתן, זהה סוג של מבחן שאתה תקבל. עם זאת, השיטה הפופולרית ביותר של בדיקות הריון זמינות ללא מרשם הן אלה שדורשים את האישה להחזיק במקל מיוחד בזרם של שתן לכמות מסוימת של זמן . בדיקות אלו נוטות להיות פופולרית ביותר מאז שיש פחות בלגן ולנקות נדרש בשיטה זו. יש אפילו גירסאות של מבחן זה, כי ניתן לזהות את הורמון הריון hCG כמעט מיד לאחר העובר מושתל בדופן הרחם.

עבור אותם אנשים שהם הרבה יותר מדי להוטים לקבל את החדשות מתקופת ההמתנה הנדרשת גם עבור גרסאות המוקדמות של הבדיקות שתן, יש להשתמש בבדיקת דם. יכולים להינתן בדיקות דם עד לשבעה ימים לאחר התעברות אפשרית , ולכן הם מועדפים בקרב זוגות שחווים בעיות פוריות. יתר על כן,בדיקת דם יכולה בצורה מדויקת יותר למדוד את רמת hCG שנמצאה בגוף של אישה , כך שבעיות פוטנציאליות או סיבוכים עם ההריון יכולות להיות מזוהות באופן מיידי. עם זאת , יש לזכור כי אתה חייב לבקר במרפאתו של רופא על מנת לקבל בדיקת דם כדי לקבוע אם או לא אתה בהריון. זה יהיה לעתים קרובות לגרום לך לשלם עלויות הקשורות לביקור ואת דמי הבדיקה. אם כסף הוא דאגה, המרפאות של נשים רבות לספק בדיקות הריוןו למחיר מינימאלי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here