עולם המין – מאז ועד היום

0
1472
עולם המין – מאז ועד היום

עולם המין תמיד היה חבוי, סודי ואינטימי, השיח על הנושא תמיד היה מביך ולא מתקבל בברכה אצל כולם ואולי טוב שכך, זה משאיר את עולם המין מרגש יותר ומסעיר, נכון שככל שאנו מתקדמים בשנים כך הנושא הופך לפתוח יותר לפחות בגילאים שונים ובקהילות שונות.

ניתן להודות לפתיחות בנושא לכלל האוכלוסיה, לתוכניות טלוויזיה למינהן ולמסך הגדול אשר פתחו את השיח בפנינו והראו לנו שזה בסדר לשוחח על הנושא, זה בסדר להשתמש בצעצועי מין וזה אפילו בסדר להתנסות מזרמים שונים בעולם במין כמו סאדו-מזאו, הרי למה לא? המטרה באופן כללי זה לגרום לנו הנאה.

אבל המבוכה עדיין קיימת בטח לבטח אם אתם/ן מעוניינים לרכוש אביזרי מין כאלה או אחרים בחנות סקס, הרי לא לכולם נוח להיכנס לחנות סקס ולפשפש בין המוצרים, אבל היום בימינו אין צורך שזו תהיה בעיה והרתעה לרכוש את המוצר האהוב עליכם.

כיום כמו בכל תחום גם בעולם המין, חנויות סקס עברו לפעול אונליין, כך שכל חנות שמכבדת את עצמה תפעיל גם חנות סקס אונליין. בחנות אינטרנטית כמו סקס-פלאנט לדוגמא תוכלו להזמין את המוצר המבוקש והנכון לכם/ן בדיסקרטיות ונוחות ממקומכם הנוכחי בין אם בפלאפון ובין אם דרך המחשב.

חנות סקס-פלאנט מציעה את המגוון הגדול בארץ לאביזרי מין, מהטובים והוותיקים כמו ויברטורים שונים ומשוכללים, צעצועי מין לגברים כמו הפלשלייט המספק (נרחיב בהמשך) ואביזרי סקס חדשים יחסית כמו הרוקט פוקט והסטיספייר (נרחיב בהמשך).

פלשלייט

אולי אביזר המין הכי נמכר בקרב קהילה הגברית ולא בכדי, הפלשלייט הוא מתקן הנראה כמו פנס אשר בקצהו נמצא פתח בצורה של ואגינה אליו מחדירים את איבר המין. הצורה של הנרתיק יכולה להיות משתנה, רבים מהפלשלייט מציגים נרתיקים בצורתן של איבר מין של שחקניות פורנו.

עכשיו שימו לב, הפלשלייט הוא מוצר מאוד פופולרי ויש לו ביקוש רב ולכן גם חיקויים רבים, בתחום זה, של צעצועי מין, בהחלט לא מומלץ לרכוש מוצר שאינו מקורי. על אביזרי מין מקוריים עובדים בעלי מקצוע יודעי דבר, מומחים כמו מהנדסים, מעצבים וכו.. ההופכים את המוצר למושלם ומדויק, הן מבחינת היכולות שלו והן מבחינת איכות והחומר.

פלשלייט לא מקורי לא יעביר את אותה תחושה ואולי יהיה עשוי מחומרים לא מתאימים למגע, בטח לא על איבר המין, רכשו את המוצר בחנות סקס רשמית.

סטיספייר

המוצר השני שהזכרנו שצובר תאוצה רבה בקרב המין היפה הוא הסטיספייר, צעצוע מין מבית המותג Satisfyer. הוא מתקן קטן יחסית הפועל על פעולת היניקה. את המכשיר מייצבים על הדגדגן ומפעילים,  ישנם עוצמות שונות ליניקה לגירויים מיניים עוצמתיים.

את הסטיספייר ניתן גם להפעיל על הפטמות, ישנם סוגים שונים וחשוב לרכוש את המקורי ולא חיקויים. המכשיר נטען וכיום ניתן למצוא גם סטיספייר זוגי. המכשיר צובר תאוצה רבה ולא בכדי, הסטיספייר כשמו כן הוא מספק וזה בלשון המעטה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here