על הכביש – כל החלטה שגויה היא סכנה

0
565
עורך דין תעבורה
קרדיט https://daniezra.co.il

כדי להתמודד עם בעיות בתחום התעבורה, צריך לפנות לעזרתם של מומחים מקצועיים מנוסים. מדובר בזכות בסיסית, בוודאי אם אתם נמצאים בסיטואציה שבה עשיתם טעות חמורה ומסכנת חיים. לכן, מומלץ לפנות בהקדם האפשרי לעזרתו של עורך דין העוסק בתחום כדי לקבל את הייעוץ המקצועי הדרוש לכם לצורך התמודדות עם האתגר בצורה הטובה ביותר. בעניין זה אתם מוזמנים לפנות לעורך דין דניאל חי עזרא העוסק בתחום התעבורה ותאונות הדרכים.

קחו אחריות על המעשים שלכם

נהיגה על הכביש הינה זכות בסיסית לכל אדם, אבל בצידה גם מוטלת אחריות לשמירה על בטיחות ובטחון המשתמשים בדרך. כידוע, כל אחד יכול לקבל רישיון נהיגה, ובלבד שהוא עומד בתנאים הבסיסיים, אבל לא כל אחד יכול לנהוג בצורה אחראית ששומרת על בטיחותם של משתמשי הדרך האחרים. אם אתם עשיתם טעות, כזו שסיכנה חיים – שלכם או של אנשים אחרים על הכביש – או עבירה חמורה אחרת, יכול מאוד להיות שאתם תגיעו למצב שבו מוטלת עליכם פסילה מנהלית על ידי קצין משטרה. זהו עונש חמור, אבל בהחלט אפשר להתמודד עם החלטת קצין המשטרה בשיח מולו או בהגשת בקשה לבית המשפט, כך שיתאפשר לכם להמשיך ולנהל את שגרת חייכם בצורה תקינה.

הבינו איך לפעול כדי לשמור על הזכויות שלכם

הזכות הכי בסיסית שעומדת לרשותכם היא הזכות להליך הוגן. כלומר מגיע לכם לקבל הליך משפטי הוגן, ועוד יותר מכך, מגיע לכם לקבל את הייעוץ המשפטי של עורך דין לענייני תאונות דרכים, שילווה אתכם לאורך כל ההליך המתקיים נגדכם – החל משלב החקירה על ידי המשטרה וכלה בשלבי הדיונים בבית המשפט. גם אם אתם לא ממש מודעים להליך המשפטי שאתם הולכים לעבור, כדאי שתדעו שזו היא הזכות הבסיסית שלכם וכדאי שתמצאו את עורך דין שאיתו יהיה לכם הכי נוח לעבוד כבר בשלב המוקדם של ההליך המשפטי.

החליטו איך אתם רוצים לשנות את התמונה?

אם אתם רוצים לקחת אחריות ולשנות את התמונה, ביחד עם עו"ד לתעבורה אפשר לייצר תוכנית אסטרטגית של תהליך שיקום, ולהציג בפני בית המשפט את השינוי שעשיתם בחייכם. זו היא לקיחת האחריות האולטימטיבית, אשר במקרים רבים תאפשר לכם לקבל רף ענישה מופחת ובמקביל תסייע לכם להימנע מסיכונים בכביש, דבר שיפחית את הסיכון למעורבותכם בתאונות חוזרות בעתיד לבוא.

אנחנו, אנשי הצוות המשפטי של משרד עורכי הדין דניאל חי עזרא, מבינים עד כמה חשובה היא היכולת לקבל יעוץ משפטי הוגן. ואנחנו נעזור לכם לבנות את התיק שלכם בצורה הטובה והנכונה לסיטואציה שבה אתם נמצאים. אז אל תהססו לפנות לטלפון 050-6279028 ולשאול את כל השאלות שיש לכם כדי לקבל את התשובה הטובה ביותר בנסיבות המקרה.

* הערה: מאמר זה הינו למטרת מידע כללי ואינו מהווה תחליף לייעץ משפטי פרטני עם עורך דין המתמחה בתחום. בנוסף, אין הדבר מהווה תחליף לייעוץ טרם חקירה במשטרה או כל הליך מינהלי או פלילי אחר המתקיים בעניין.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here