פניה לייצוג משפטי בהקדם עשויה למנוע עוגמת נפש גדולה

0
1044
קרדיט: Pixabay

בנסיבות הנכונות, אופטימיות היא תכונה מבורכת. כאשר זה מגיע לחשד בפלילים, אמנם, חשוב שנדמיין את התרחיש הגרוע ביותר ונפעל בזריזות כדי לקבל ייעוץ וייצוג. גם אם אנו סמוכים ובטוחים שהצדק עמנו וכי בקרוב יתברר כי מדובר במהומה על לא מאומה, הזהירות דורשת כי נגייס את כל המשאבים להגן על עצמנו. נחשדת בפלילים? יש לפנות בהקדם האפשרי לעורך דין מנוסה ומיומן שיסייע לך לסיים את הפרשיה במינימום נזקים.

החיים מלאים בנסיבות בלתי צפויות. גם אלו מאיתנו המנהלים חיים שגרתיים, עשויים למצוא את עצמם בסיטואציות שמעולם לא נערכו להן או לבצע מעשים שלא האמינו לעולם שיעלה בידם לבצע. בין אם אכן ביצענו עבירה ובין אם לאו, כל אחת ואחד מאיתנו עשויים להיחשד בפלילים בשלב כזה או אחר בחיינו. חוקרי המשטרה רשאים להפעיל טווח רחב של מניפולציות וטכניקות כדי לגרום לך להודות באשמה או למסור מידע שעשוי להפליל אותך בהמשך. מבלי שאנו מבינים שאנו כלל עושים זאת, אנו עשויים לספק בסיס להגשת כתב אישום. כדי להגיע מוכנים אל החקירה המשטרתית ולהימנע ממפח נפש, נדב גרינולד, עורך דין פלילי, לרשותך ומזמין אותך לקבל ייעוץ מבעוד מועד.

ההגנה המשפטית שראויה לך

אחת הזכויות החשובות ביותר העומדות לרשות חשוד בפלילים היא זכות השתיקה ונועדה על מנת למנוע מחשודים להפליל את עצמם. ככל שקיים סיכוי סביר כי אדם עשוי להפליל את עצמו במידה וישיב לשאלות החוקרים, זכות השתיקה היא מומלצת. עם זאת, במקרים רבים שתיקת החשוד עשויה דווקא לחזק את החשדות נגדו ולפעול לרעתו במידה ויוגש כתב אישום. לכן, חשוב לפנות לעורך דין בהקדם ולקבל ייעוץ כיצד לפעול. עו"ד גרינולד ליווה חשודים רבים בתהליך החקירה וסייע להם לעבור אותה על הצד הטוב ביותר ולהימנע מהפללה עצמית. ככל שהחקירה לא העלתה דבר, נפנה אל הפרקליטות במטרה להביא לסגירת התיק הפלילי מחוסר אשמה או חוסר ראיות ונסיים את הפרשיה ללא השלכות נוספות.

נציג משפטי שנשאר זמין לך

זו היא ללא ספק תקופה מדאיגה ומטלטלת עבורך ואי הוודאות עשויה להעיק מאוד. ברגעים כמו אלו, חשוב לקבל כתף תומכת על ידי גורם בעל ניסיון והכשרה מקצועית. עו"ד נדב גרינולד זמין לכל שאלה שעשויה לעלות לך ומתנהל בשקיפות מלאה על מנת להבטיח שהתנהלות ההליך כולו מובנת לך. בין אם מדובר בחשד לעבירות סמים או עבירות מין, יש לצידך מומחה משפטי שיעשה את כל המאמצים להעניק לך הגנה ראויה. לפרטים נוספים, ניתן לפנות במספר 077-9969352.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here