פריחולס – הזהב השחור

0
692
פריחולס - הזהב השחור
קרדיט: trespesoshop.co.il

פריחולס הוא ממרח שעועית מקסיקני העשוי משעועית שחורה. שעועית שחורה נחשבת למזינה במיוחד במשפחת הקטניות. השעועית השחורה מגיעה מיבשת אמריקה, שם היא היוותה מרכיב חשוב ומרכזי בתזונתם של השבטים האינדיאנים. הבסיס למטבח המקסיקני המסורתי מורכב משלושה מרכיבים: תירס, שעועית ודלעת שיחדיו יוצרים תפריט מזין, בריא ומגוון המאפשר ליצור מנות רבות. ללא ספק, פריחולס – ממרח שעועית שחורה מקסיקני מהווה את אחד הסמלים של המטבח המקסיקני ונחשב למאכל פופולרי במיוחד כיום בכל רחבי העולם וכך גם במדינת ישראל. פריחולס טעים ואיכותי ניתן להשיג בחברת טרז פזוס.

איך להכין פריחולס כמו במקסיקו? כל הסודות והטיפים

על מנת להכין פריחולס בצורה אותנטית, יש להשרות את השעועית במים למשך לילה. ההשריה משנה את הסוכרים בזרעי השעועית כך שהם יוכלו להתעכל בצורה מוצלחת במערכת העיכול שלנו. בזמן ההשריה, חלק מהחומרים המזינים נספגים במים ולכן מומלץ לעשות שימוש במי ההשריה לבישול ולא לשפוך אותם. תהליך הכנת המנה, מתחיל מהכנסת השעועית לסיר עם מי ההשריה ובתוספת של בצל ושום על מנת לקבל טעם ראשוני וארומה נעימה. לאחר בישול של כ – 50 דקות, השעועית מתרככת אולם לא יתר על המידה כך שהיא מוכנה לשלב בה היא תהפוך מרגילה למקסיקנית. הסוד לקבלת פריחולס מקסיקני אותנטי הוא הוספת עלים של עץ אבוקדו. זהו מרכיב התיבול הסודי שהופך את תבשיל השעועית לכה ייחודי ומזוהה עם מקסיקו.

מרכיב חשוב נוסף בתבשיל פריחולס הוא פלפל צ'יפוטלה שמעניק לתבשיל את החריפות והארומה המתאימות. את חומרי התיבול מטגנים בשמן  ומוסיפים לשעועית בתוספת מים ומבשלים עד לקבלת מרקם נימוח. בשלב האחרון, מעבירים את העיסה למעבד מזון וטוחנים אותה עד לקבלת ממרח די חלק.

מוצרי בישול איכותיים ואותנטיים מהמטבח המקסיקני

חברת טרז פזוס הוקמה בשנת 1994 ומאז ועד היום היא מתמחה בייצור ושיווק של מגוון מאכלים ומוצרי בישול מהמטבח המקסיקני בהם: טורטיות מקמח תירס לבן, קונפיטורות וריבות, מטבלים וממרחים פיקנטיים, מאפים מיוחדים, תבשילי שעועית ואבוקדו ועוד. בנוסף תוכלו לרכוש אצלנו מגוון כלי בישול והגשה איכותיים ואותנטיים. אנו עומדים לשירותכם בכל שאלה, בקשה והזמנה ונשמח להעניק לכם שירות איכותי ומענה מקצועי ביחס אישי, אחריות וברמת מחירים משתלמת במיוחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here