קופסת הבריחה של Veeam מגיעה ללקוחות בדיוק בזמן, עם הסגר השלישי

0
1268
קרדיט תמונות: צילום יח"צ

חברות צריכות להמציא את עצמן מחדש היום גם בכל הנוגע לאירועים. זה נכון שהיומנים של כולנו התמלאו בהזמנות לוובינרים ולאירועים וירטואליים אבל עדין קשה מאד לספק חוויה דומה לאירועים פנים אל פנים.

לכן, על מנת לציין את השנה החדשה יזמה חברת Veeam פעילות שיווקית מקורית בדמות קופסת בריחה הכוללת שורה של חידות על החשיבות בהגנה על הדאטה. בנוסף, בכל קופסה ניתן למצוא שובר מתנה, וכל הפותרים נכונה מוזמנים להעלות תמונה שלהם עם קופסה פתוחה בלינקאדין, להוסיף את התיוג veeamboxsolved# ולהיכנס מיידית להגרלה של אייפון 12.

"שלחנו את הקופסה לכ- 250 לקוחות והתגובות שקבלנו עד כה נלהבות ביותר. גם  התיוגים בלינקאדין ממשיכים להצטבר ולהגדיל את המודעות לחשיבות הטמונה בהגנה על המידע" אומרת ורד ליברמן, מנהלת אזורית MED ב- Veeam. "הקופסה מספקת ללקוחות שלנו  ולבני משפחתם פעילות משפחתית מאתגרת ומשעשעת של כשעה, ורלוונטית יותר מתמיד עם כניסת הסגר השלישי."

"בנוסף, זו הדרך שלנו לברך את הלקוחות שלנו לקראת השנה החדשה ולהודות להם על שנה מצוינת, בתקווה לשנה בריאה יותר ושנשוב במהרה להיפגש פנים אל פנים בכנס השנתי שלנו."

 

אודות Veeam

חברת Veeam® היא מובילת שוק בפיתוח פתרונות גיבוי ואספקת Cloud Data Management™. Veeam מספקת פלטפורמה אחת עבור גיבוי מודרני, האצה של ענן היברידי ואבטחת המידע של הלקוח. פתרונות החברה קלים להטמעה ולשימוש, אמינים ומתאימים להתקנה בכל סביבת עבודה.

החברה הוקמה ב- 2006 והיא מעסיקה למעלה מ- 4,000 עובדים ברחבי העולם, ועובדת עם למעלה מ- 70 אלף שותפים, ביניהם: HPE, NetApp, Cisco ו- Lenovo, ומעל 400 אלף לקוחות. לחברה יש סנפים ביותר מ- 35 מדינות והיא מוכרת מוצרים ב- 160 מדינות. למידע נוסף היכנסו ל- www.veeam.com.

קרדיט תמונות: צילום יח"צ
קרדיט תמונות: צילום יח"צ

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here