רוצים להיפרד? כך תעשו את זה נכון

0
1080
רוצים להיפרד? כך תעשו את זה נכון
קרדיט: Pixabay

במדינת ישראל של השנים האחרונות כמעט כל בן אדם יכול לסיים את מערכת היחסים שלו, מבלי להשקיע יותר מידי זמן ומאמץ, ומבלי למרוח את הזמן. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לעזרת הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין חיים פכטר, כדי להתחיל הליך גירושין על פי החוק.

קודם כל – צרו את תוכנית העבודה לתהליך

אם כבר ברור לכם שאין מקום לדיונים, ואי אפשר להמשיך לקיים את חיי המשפחה כמו שהם, השלב המתבקש הבא הוא פרידה. המשימה הראשונה שלכם בתהליך הפרידה היא לפנות לעזרתו של עורך דין גירושין, וביחד איתו, לתכנן בצורה אסטרטגית את הצרכים, את הדרישות ואת הדרך שבה את הגיעו להסכמות בנוגע להליך הגירושין. רק תכנון מוקדם, יכול למנוע מצב של חיכוכים עם בן הזוג ויכול לשמור על האינטרס של הילדים שלכם בצורה מושלמת.

התפקיד שלכם – הוא לדאוג לילדים

האפשרות להיפרד היא אופציה ממשית על השולחן אבל אם יש גורים אחד שאתם צריכים לקחת בחשבון לאורך תהליך הפרידה, הוא הילדים. בשלב שבו מתחילים לדון בפרטים הקטנים, השירותים של עורך דין מזונות, יכולים וצריכים להיכנס לתמונה. התפקיד של עורך דין לשמור על חלוקה הוגנת של משאבים לשני ההורים, ובה בעת לאפשר תנאי חיים אופטימליים לכל אחד מהילדים המשותפים. זה עניין של משא ומתן ושל עבודה משותפת של כל הגורמים המעורבים, אבל בסופו של יום אתם בהחלט יכולים להגיע להסכמות לטובת הילדים שלכם והעתיד האישי שלהם.

נסו לשמור על חיוביות גם בתוך הקושי

למרות שמדובר באחד מהדברים הכי קשים והכי מאתגרים שאתם יכולים לעבור במהלך החיים של המשפחה, בהליך גירושין הוא אירוע שאפשר לסיים בצורה חיובית. ככל ואתם מבינים את הסיבות שבגללן צריך לפרק את מערכת היחסים, ונותנים את הכבוד הראוי לבן או בת הזוג שלכם, אפשר לסיים את מערכת היחסים, לשמור על יחסים טובים ולהתחיל חיים חדשים מבלי לפגוע בילדים שלכם.  וזו תהיה ההצלחה הכי גדולה והכי חשובה של החיים שלכם בשנים הקרובות.

הצוות המיומן והמקצועי של משרד עורכי הדין חיים פכטר, מסייע לבני זוג שרוצים לסיים את מערכת היחסים שלהם, להיפרד בצורה מכבדת. מתוך חשיבה על צרכי הילדים ובני הזוג, אנו מצליחים להתאים פתרונות יצירתיים לכל מצב משפטי. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות המשרד, כדי לפתוח בהליך גירושין, התקשרו: 074-7366072.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here