תומר אמיתי מונה לסמנכ"ל הכספים CFO של חברת הטכנולוגיה Natural Intelligence‏

0
948
קרדיט: נטורל אינטלג'נס

ברת הטכנולוגיה Natural Intelligence מודיעה הבוקר על מינויו של תומר אמיתי לסמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה. זאת כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה.

אמיתי, אשר הצטרף לחברה באמצע חודש מרץ, מגיע לאחר 11 שנים בהן מילא שורה ארוכה של תפקידי ניהול כספים וניהול כללי בכירים בחברת טבע תעשיות פרמצבטיות, במסגרתן כיהן כעוזר למנכ"ל החברה, מנהל התפעול של חטיבת הכספים הגלובלית של החברה ומנהל קשרי המשקיעים של החברה בישראל. בתפקידו האחרון, כיהן תומר כגזבר הגלובלי של חברת טבע, מנהל הסיכונים הראשי שלה והאחראי על תחום הביטוח.

לפני הצטרפותו לטבע, עבד תומר בבנק ההשקעות האמריקאי Citi וכעורך דין במחלקת התאגידים וניירות הערך של משרד הרצוג, פוקס, נאמן ושות'.

תומר מביא עימו ל- Natural Intelligence ידע נרחב בתחומי הכספים השונים בחברות ציבוריות בעלות פעילות גלובלית ענפה, הבנה עמוקה של אסטרטגיה תאגידית וניסיון עשיר במימון, מיזוגים ורכישות ופעילות בשוקי ההון העולמיים.

אמיתי, בן 44, עורך דין וכלכלן בהכשרתו, בוגר תואר ראשון משולב במשפטים וכלכלה באוניברסיטת תל אביב ובעל תואר שני אקזקיוטיב MBA במימון, בנקאות ושוק ההון מטעם האוניברסיטה בעברית בירושלים.

מנכ"ל נטורל אינטלג'נס, ניר גרינברג מסר: אני מברך את תומר על הצטרפותו להנהלת נטורל אינטלג'נס. תומר הוא מנהל מנוסה ומוערך במשק הישראלי. אני בטוח שתהיה לו תרומה רבה להמשך מובילותה והגשמת אסטרטגיית הצמיחה של החברה.

 חברת Natural Intelligence היא מובילה עולמית בתחום ההשוואות, בעלת אתרי השוואות ומרקטפלייס, המשרתת מיליוני צרכנים בעולם מדי יום ומסייעת להם לקבל החלטות מושכלות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here