תרגילים קלים לכושר

0
22
תרגילים קלים לכושר

האם אי פעם הרגשת עייף ולחוץ מעבודה ועד שאתה מגיע הביתה אתה רואה את שלושת הילדים שלך רצו לכיוון שאתה מבקש ממך לשחק איתם כדורסל ? אתה מסרב ומבטיח להם שתוכל אחרי שאתה הולך לך לנוח קצת.

במקום לאכזב את הילדים שלך , למה לא לומר, "כן" אחרי הכל? אתה תהיה מופתע על ידי כמות האנרגיה שתהיה לך אחרי שפעילות 30 דקות .

האם אתה יודע שעל ידי פעילות גופנית בקצב מתון בלבד 30 דקות, היית מרגיש הרבה יותר טוב, מבחינה נפשית ? הוכח שזה משפר את התיאבון ומחדד את הסגנון שלך בפתרון בעיות. לא רק זה . אתה גם מרגיש שזה יותר קל לישון בלילה אם אתה עושה את התרגילים מתונים אפילו רק 30 דקות בכל יום .

מה הם היתרונות של פעילות גופנית סדירה ? זה מקדם משמעת עצמית ויש לו השפעה חיובית איך אתה תופס את חיים. פעילות גופנית מסייעת בהרמת מצב הרוח שלך ומקבל אותך מכל דיכאון. עבור מונים הראשונה , אפשר לעשות את זה במשך 15 דקות ל -2 עד 3 ימים בשבוע . אתה יכול להגדיל את הזמן שאתם מבלים ברגע שהגוף שלך מקבל מכוון למעלה בשביל זה.

אתה אף פעם לא להכריח את הגוף שלך! אם תיפגע , ואז להפסיק . אתה יכול לקחת הפסקה מהפעילות גופנית במשך כמה ימים ולאחר מכן אתה יכול להתחיל שוב, אבל אתה צריך להתחיל מיום 1 .

הנה כמה תרגילים מתונים שאתה יכול לעשות וליהנות

1 . לעשות טיולים רגליים . לעשות שימוש בסביבה שלך. אתה יכול ללכת הכלב שלך, עם בן הזוג או הילד שלך. עודד את המשפחה שלך כדי לעשות את תרגיל ההליכה יומי , ואתה תמצא את עצמך שריפת קלוריות תוך שהם נהנים מהסביבה ומקבל מספיק אור שמש שהוא גם טוב לגוף שלך.

2 . לגלות את נפלאות היוגה. יוגה היא פעילות גופנית יעילה אחד שממריצה לא רק גוף אלא גם הנשמה שלך. אולי אתה רוצה ללמוד אפילו עמדות יוגה הבסיסיות שאינן מסובכים מדי, אבל הוכח כיעיל . תרגיל יוגה של חמש דקות יכול הטבה אותך ולהטעין את הגוף עם האנרגיה שאיבדת למשך כל היום . לך להירגע ובו בזמן שאתה מותח !

3 . הפעל את עצמך לתוך ספורט . לשחק כדורסל , כדורגל, בייסבול , טניס או בדמינטון. רופאים רבים המליצו ספורט כדרך יעילה כדי להישאר בכושר ובריאות. יכול להיעשות גם על ספורט במתינות. אל תיקח את זה ברצינות. ירי כדורסל עם החבר הוא פעילות גופנית מתונה הנחשבת גם ספורט.

4 . הצטרפות תוכניות פעילות גופנית בעבודה. אם עדיין אין לך תוכניות תרגילים בעבודה, אז למה לא להפעיל אותו? אתה יכול לדבר עם הבוס שלך על זה ולהתחיל עם העמיתים שלך. אתה לא רק לאבד את הקלוריות אבל זה גם דרך טובה ליצור קשר עימם . ניתן לעשות זאת 30 דקות, 3 פעמים בשבוע.

5 . תרגיל בעת עושה מטלות בבית . גינון , לגרף עלים , כיסוח דשא , עושה הכביסה , שאיבת אבק ושטיפת מכונית הם מתונים תרגילים יעילים בבית. לעשות שימוש במטלות אלה להזיע ולשרוף קלוריות. במקום להשתמש במכונות וגאדג'טים לבצע מטלות אלה , למה לא לעשות את זה עם הידיים שלך ולאבד קצת שומנים ?

ביצוע תרגילים כחלק מהשגרה היומית שלך יפתיע אתכם בכמה קלוריות אתם תפסידו. עושה תרגילים המתונים אלה של אותה כמות בכל יום יכול לשרוף קלוריות 150 עד 1,000 קלוריות ביום !

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here