אטרקציות לאירועי חברה

0
134
קרדיט - Canva

אחד הימים שעובדים מחכים לו בכל שנה הוא אירוע חברה. מצד שני, עבור מארגני האירוע לא קל לחדש, לגוון ולמצוא בכל פעם אטרקציות לאירועי חברה שיהיו שונות מהאטרקציות באירועים קודמים. אירוע חברה שמבוסס על ריקוד אינו אירוע סטנדרטי ותוכנית האירוע כולה יכולה להיות קשורה לריקוד. אפשר לשלב צוות רקדנים המארגנים את מסיבת הריקודים או מובילים אותה ולוקחים בה חלק פעיל. אפשר גם שמרכז האירוע יהיה סדנת ריקוד שבה ילמדו עובדי החברה סגנון ריקוד מסוים, מאלה שרואים בד"כ בטלוויזיה ונראה שלמידתו היא בלתי אפשרית. אנו ב- sugar dance, חברה שחיה ונושמת את עולם הריקוד, נבנה יחד איתכם את האירוע ונציע לכם אטרקציות מגוונות, מהנות ומשמחות שכולן מבוססות על ריקוד.

אטרקציות לאירועי חברה – ריקודים בסגנונות שונים

אטרקציות לאירועי חברה יכולות להיות הופעות של אומנים, משחקי חברה, דוכנים אטרקטיביים וכמובן, ריקודים. מבין כל אלו יש חשיבות מיוחדת לשילוב ריקודים באירוע. הריקוד משפיע על כל החושים, הראייה, השמיעה, המישוש ועוד. צלילי מוסיקה קצבית וגם רקדנים סמויים שיתחילו בסצנת הריקודים יעשו את ההבדל בין ישיבה סתמית לריקוד מלא אנרגיות. צוות רקדנים יעודד את המוזמנים להצטרף ולרקוד, כל אחד בדרך שהוא בוחר, באופן חופשי. אפשר להחליט גם על ריקודי שורות בהם הרקדנים מדגימים תנועות קלות ופשוטות. הרוקדים ילמדו אותן ויכנסו לתוך הדבר. גם אם תחילה יש מבוכה, מהר מאוד מחסומים ירדו ויהיה שחרור. הפעילות בקבוצה מגבירה את הקשר והחיבור בין חברים וקרובים. גם אנשים בחברה שפחות מכירים במסגרת העבודה, יתקרבו תוך כדי הריקודים.

לבנות את האירוע המתאים ביותר לחברה שלכם

לכל חברה יש את ההווי שלה, את סגנון העובדים, טווח הגילאים הממוצע וכו'. לפי כל אלה תוכלו להחליט על אטרקציות לאירועי חברה המבוססות על ריקוד והמתאימות לכם. אפשר כמובן לשלב בין מספר אטרקציות, החל ממסיבת ריקודים כשברקע ישנם רקדנים מקצועיים שירקדו במופע ססגוני או לחילופין, דווקא בתור רקדנים סמויים הנראים ממש כמו כל עובד של החברה והמטרה שלהם היא להיות סנונית ראשונה על רחבת הריקודים ולמשוך אנשים נוספים אליה. למסיבת הריקודים אפשר להוסיף אביזרים כמו כובעים, משקפיים, שרשראות ועוד להגברת השמחה ומצב הרוח.

חברת sugar dance היא חברה המתמחה בריקודים ומעסיקה צוותי רקדנים מקצועיים. היא מעבירה סדנאות ריקוד ומציעה אטרקציות לאירועים. מוזמנים ליצור קשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here