איך אפשר להשיג פטור מהצבא? בעזרת עורך דין מיומן ומנוסה

0
667
איך אפשר להשיג פטור מהצבא? בעזרת עורך דין מיומן ומנוסה
קרדיט: Freepik

לא כל אחד יכול להיות חייל, לא בגיל כל כך צעיר ולא תחת כל כך הרבה לחץ כמו המערכת הצבאית הישראלית. בוודאי לא אם יש לכם בעיות רפואיות, ובוודאי לא אם אתם יכולים לקבל פטור מהשירות הצבאי על פי החוק הישראלי. לכן, צריך לפעול בצורה מסודרת בעזרת עורך דין מקצועי כמו עורך דין אלון ארז, על מנת לשוחח עם הצבא לפני הגיוס ולהציג את כל הנתונים שמאפשרים לכם לקבל פטור צבאי בדיוק על פי החוק.

פטור הוא לא מילה גסה – כשיש לכם סיבה

הפטור הצבאי הוא דרך לשחרר אנשים צעירים משירות חובה צבאי, במקרה שבו הם אינם יכולים לשרת את הצבא בצורה הנכונה. על פי רוב, אין צורך לפנות לעזרתו של עורך דין פלילי במרכז כדי לקבל פטור צבאי, אבל יש עורכי דין מומחים בתחום, שזה הוא התפקיד שלהם לסייע לכם לקבל פטור מהצבא. בהנחה שאתם עומדים בכל הקריטריונים, ובהנחה שיש לכם סיבה מוצדקת לקבל פטור מהשירות הצבאי, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות אחרי קבלת הזימון לצו הראשון הוא להתקשר לעורך דין מקצועי ולהתחיל לברר מה הן היכולות שלכם.

תכנון נכון של הבקשה – ישיג את המבוקש

הדרך להשיג פטור מהצבא עוברת בתזמון נכון של הבקשה שלכם אל מול התזמון של מערכות גיוס של הצבא. עליכם להבטיח שאתם שולחים את כל המסמכים הדרושים בדיוק במועד הנכון, מתנהגים בצורה אקטיבית ולא פסיבית, ובעיקר מוכיחים לצבא שיש לכם סיבה מוצדקת לקבל שחרור מוקדם מהשירות.

גם במהלך השירות – ייתכנו מקרים של פטור

לעיתים, פטור מהצבא הוא גם עניין של ענישה או תולדה של התנהגות לא תקינה בשירות. עורך דין לעבירות סמים יכול להגיע להסדר אל מול הצבא כחלק מתהליך הענישה על עבירות סמים, וכך לשחרר אתכם שחרור מוקדם משירות צבאי שגם ככה היה לכם מאוד קשה ומורכב. כך שאתם תשלמו על המעשים שלכם אבל אז תוכלו להתחיל פרק חדש בחיים שלכם, בצורה חיובית הרבה יותר.

הידע והניסיון של צוות מיומן ומקצועי כמו הצוות של משרד עורך הדין אלון ארז, שווה לכם את כל ההשקעה בעולם. בוודאי כאשר מדובר על נושא כל כך רגיש כמו פטור משירות צבאי, אתם רוצים לקבל את השירות המשפטי הנכון ביותר לצרכים שלכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר 0507368203.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here