איך לבחור מכון קעקועים?

0
548
קעקוע ליד
Credit: Pixabay.com

לכל אחד זה יכול להגיע בזמן אחר, רגע בו הוא או היא יחפשו דרכים מקוריות להביע את עצמם, להיבדל מאנשים אחרים, להוציא חלקים נסתרים בתוכם ולהציג אותם מול כולם. אצל רבים הדבר יקרה בגיל ההתבגרות אבל לא רק. ישנן גם תחנות בחיים שהאינדיבידואליות רוצה לצאת החוצה. לנשים הדבר יכול לקרות לאחר לידה, או כאשר הילדים כבר גדולים יותר ומתפנה אצלן מקום. זה הזמן עבורן להשקיע בעצמן או להביע את עצמן במישורים אחרים חוץ מאימהות. קעקועים הם דרך להבעה וביטוי עצמי. עצם הפעולה יש בה הבעת אומץ מעבר לדוגמת הקעקוע או גודלו. אפשר לבחור קעקוע ליד שיהיה עדין וסמלי ואפשר גם קעקוע שרוול גדול ודומיננטי. הכל תלוי בכם.

לא ללכת לכל מקום שאתם רואים

כאשר מחפשים קעקועים תל אביב או במקום אחר, חשוב לא לבחור מקום בצורה אקראית או לפי מחיר זול. מחיר זול יכול להביא בעיות שיהיו יקרות מאוד אח"כ ויעשו  בלגן לא רק מבחינה כספית אלא גם בריאותית או שפשוט תצאו לא מרוצים מהתוצאה. לכן אל תלכו על כל מקום. חפשו מקום שיש עליו המלצות, תוכלו לשאול אנשים שאתם מכירים ויש להם כבר ניסיון בקעקועים או לראות ברשתות החברתיות. כדאי להכנס לאתר של המקום אם יש או לאינסטגרם שלו (בטוח יש), לראות קצת מי האנשים במקום, כמה ניסיון יש להם בתחום, כמה זמן המקום קיים וכמובן להתרשם מעבודות שלהם. סטודיו מורנו הוא סטודיו מוכר בתל אביב עם הרבה ניסיון ומקעקעים שחיים ונושמים אמנות.

כל אחד והקעקועים שלו

מעבר לבחירת המקום, איך בוחרים את הקעקוע? באמת לא דבר מאוד פשוט בגלל האפשרויות האינסופיות ממש שיש. אם יש לכם רעיון או בקשה מקוריים משלכם, אל תהססו להעלות ולבקש. מקעקעים מנוסים ושהם אמנים בנשמתם יוכלו להפוך את הרעיון שלכם לקעקוע מקסים. אם אין לכם רעיון, פשוט דברו, ספרו מה אתם אוהבים. קעקועים לנשים למשל שהם מבוקשים אלה קעקועים שנראים ממש כמו תכשיט אמיתי. כמובן שיש דוגמאות של בעלי חיים, טבע, אנשים, מקומות, חפצים, לבבות ומה לא. כדאי לבוא עם כמה רעיונות מה בערך רוצים ואז לראות את האפשרויות הקשורות לכך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here