אנשי עסקים, בכירי המשק והכלכלה ומובילי דעת קהל גייסו כ – 320 אלף ₪ לרכישת מאות סלי מזון לחג הפסח עבור משפחות מעוטות יכולת ברחבי הארץ

0
444
קרדיט צילום: מולי גולדברג

 

אנשי עסקים, בכירי המשק, ומובילי דעת קהל הגיעו למשרדי פירמת AYR במגדל צ'מפיון היוקרתי בו אירחו כ- 350 מוזמנים לאירוע חגיגי, שנערך ע"י עמותת שניר, למען גיוס כספים לרכישת סלי מזון למשפחות מעוטות יכולת ברחבי הארץ, שיחולקו לקראת חג הפסח. את יצירת אמנות הראשונה בערב זה רכש ניר שמול כמתנה לחג הפסח עבור משפחתו.

האירוע כלל מינגלינג, קוקטייל חגיגי, ותערוכת אמנות ישראלית, שנערכה ביוזמת האוצרות: לילך שמול ושלומית אורן. התערוכה כללה עבודות של מיטב אמני ישראל שתרמו את יצירותיהם כמו: ציורי שמן, רישומים, פסלים, צילומים ואיורים –כל ההכנסות קודש למשפחות הנזקקות.

את יצירת אמנות הראשונה בערב זה רכש ניר שמול כמתנה לחג הפסח עבור משפחתו. סה"כ גייסה עמותת שניר בערב זה כ -320 אלף ₪.

את האירוע פתחו לילך שמול ושלומית אורן שיזמו את האירוע, הן הודו לבכירי פירמת AYR עמר רייטר ז’אן שוכטוביץ ושות׳, שפתחו את משרדם בלב חפץ לטובת פעילות העמותה וגיוס הכספים. כמו כן הודו לאומנים הישראלים, שתרמו את יצירותיהם לטובת המשפחות הנזקקות, בניהם: דודו גרשטיין, תמר קרוון, איתי זלאיט, זויה צ׳רקסקי, חן שישי, קוקטית, משה טרקה ועוד.

קרדיט צילום: מולי גולדברג

ניר שמול יו"ר עמותת שניר אמר: "עמותת שניר היא לא עמותה של איש אחד, אלא של 5,500 מתנדבים מהארץ ומחו"ל, שתורמים ונרתמים לגייס עזרה יום יומית עבור משפחות מעוטות יכולת. לדבריו: "לצערי מחג

 

לחג הביקוש רק גדל לסלי מזון והשנה אנו שוברים שיא עם ביקושים רבים. אני קורא לאנשי עסקים נוספים להתגייס ולתרום, לכל המגזרים והנצרכים במדינת ישראל".

עו״ד אמיר עמר, מהשותפים המייסדים של AYR – עמר רייטר ז’אן שוכטוביץ ושות׳, העומד בראש הפירמה, ברך את התורמים ואמר: "חג פסח שמח, חג של אחדות בעם ולא קרע. חג של חיבורים ולא ניתוקים…חג של עזרה הדדית"!

הגיעו לרכוש יצירות ישראליות ולתרום: ניר שרצקי – מבעלי חברת איתוראן, יגאל פליטמן – נשיא בית הדין לעבודה הארצי לשעבר, יקי אמסלם – מנכ"ל ובעלי חברת הבניה אלמוג, יניב הפט – בעלי משרד עו"ד זיו הפט, אנט פלטו שרון ובנה עו"ד יואב פלאטו שרון, הסקסולוגית איריס בר און, מעצב הפנים עודד שטרן מירז, האדריכל מרק טופליסקי עו"ד דפנה שחר , פז גלינסקי – מבעלי פאזה הפקות ועוד

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here