דגשים בעיצוב אתר תדמית לבית העסק

0
2219
דגשים בעיצוב אתר תדמית לבית העסק

אתר תדמיתי –לא להיבהל.

אז זהו זה. אתם שוב יוצאים לפגישה עיוורת. לא, לא עם בחורה שלא הכרתם מעולם, אלא אם מקצוע חדש שלא הכרתם קודם , ואולי לא שמעתם עליו מעולם: עיצוב אתרי אינטרנט.  החלטתם להקים אתר אינטרנט לעסק שלכם, בחרתם כבר במפתח האתר אבל לא ברור לכם מה האתר צריך להכיל.

וזאת יש לדעת. אתר מוצלח הוא כמו חלון הראווה שלכם. הוא זה שיקבע אם הלקוח יכנס פנימה, או יעבור הלאה לחנות הבאה.  וכמו שלא נותנים לכל אחד לעצב חלון ראווה, כך עיצוב אתרי אינטרנט צריך להיות עיסוק לאנשי מקצוע. כאלה המרוכזים בדרך כלל אצל חברת בניית אתרים.

להיות לקוח נבון בעידן האינטרנט.

כמו בכל תחום, לקוחות נבונים צריכים לדעת ככל הניתן מה הם יכולים להשיג בכלי החדש שהם מקבלים, ומה הכי מתאים לצרכיהם. כדאי כמובן גם להקשיב לנציג חברת בניית אתרים, אבל כדאי גם לדעת להיצמד לצרכים שלכם.

מספר עקרונות יסוד בעיצוב אתר תדמיתי.

אז אם אתם בעלי עסק שמחפשים אתר תדמיתי ופניתם כבר אל חברת בניית אתרים, או סתם אדם פרטי שרוצה ליהנות קצת, להלן מספר עצות שיאפשרו לכם להבין אם האתר שלכם הנו אתר תדמיתי מוצלח או לא. .

אתר תדמיתי  זה לא רק עניין של צבעים וגרפיקה אלא של שילוב נכון בין שיווק, גרפיקה ותוכן.

  1. שיווקעיצוב אתרי אינטרנט מוצלח צריך לקחת בחשבון כיצד לקדם את העסק המסוים בצורה הטובה ביותר. לשם כך צריך לזהות את הלקוחות הפוטנציאלים ואיך ניתן להגיע אליהם. בחירה מוצלחת של ביטויים ומילים יכולה לקדם פלאים את המודעות לאתר ואת מספר הלקוחות הפוטנציאלים המבקרים בו. מכונית ורכב למשל הם ביטויים זהים, אבל הם בשימוש אצל לקוחות שונים.,

חברת בניית אתרים מעסיקה אנשים מיוחדים שזהו תפקידם.

  1. גרפיקה מוצלחת. לא כל גרפיקה מתאימה לכל אחד. לקוחות צעירים יחפשו גרפיקה שמתאימה להם, אולי למשל תמונה מסרט מוכר, או מוזיקה מודרנית. לקוחות מבוגרים מעדיפים בדרך כלל גרפיקה יותר סולידית.

עיצוב אתרים נכון יידע לבחור ממניפת הצבעים את הצבע שימשוך את העין של הלקוח, את הצבע שמתאים למוצר שלכם ולמסר שאתם רוצים להעביר.

  1. עיצוב אתרי אינטרנט אינו רק גרפיקה. תהליך העיצוב כולל גם את אופן הופעת העמוד, מיקום הכותרות, בחירת לוגו מתאים ומיקומו בדף . כול אלה משפיעים רבות על הלקוח הפוטנציאלי.
  2. תוכן. ולבסוף יש להתחשב גם בתוכן האתר. אם הגרפיקה צריכה לגרות את הלקוח שלא ימשיך הלאה, הרי התוכן צריך מצד אחד גם להביא את הלקוח לאתר, באמצעות שימוש נכון במילות מפתח, אבל גם להביא אותו הלאה, אל העסק שלכם. תוכן נכון משתמש בשפה וביטויים המתאימים ללקוחות ומציג להם את העסק בצורה מושכת ומסקרנת.

עיצוב אתרי אינטרנט צריך גם להתחשב במספר עקרונות בסיסים

  1. אחידות: האתר צריך להיות בנוי על פי קריטריונים זהים שמשלימים זה אתה. חשוב שכל החלקים יראו כמקשה אחת, ולא כאיזה קולאז’ שחלקיו הודבקו ללא סדר.
  2. הדגשות והבלטות : עיצוב אתרי אינטרנט נכון צריך לקחת בחשבון את המסרים שאנו רוצים להעביר, ולדעת איך להדגיש ולהבליט אותם.
  3. איזון וקונטרסט: עיצוב מושכל צריך לדעת לאזן בין מרכיבים כהים ובהירים.

אלו עקרונות פשוטים מאוד, אפילו טריוויאליים, אולם אתר מוצלח צריך לדעת לשלב ביניהם. חשוב גם שהלקוח הפוטנציאלי ידע לזהות ולדרוש אותם. רק חברת בניית אתרים מעסיקה את מגוון בעלי המקצוע הדרושים לשם עיצוב אתרי אינטרנט מוצלח ויעיל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here