דגשים לבחירת מצבה

0
507
מצבה
קרדיט https://avanim.biz

עבור בחירת מצבה מתאימה למנוח שלנו חשוב שנשים לב למספר דגשים חשובים בנושא:

  • אבן- נבחר בתחילה את האבן ממנה נרצה לעשות את המצבה למנוח שלנו.
  • גודל- גודל המצבה בהתאם לגודלו של המנוח.
  • צורה- כמובן שיש את הצורה המלבנית הקלאסית אך ישנם עוד מספר צורות במידה ותהיו מעוניינים בכך.
  • כיתוב- נבחר באיזה דרך נרצה להנציח את המנוח שלנו ומה לכתוב עליו בדיוק על מנת שיזכרו אותו כמו שאנחנו רוצים.

כמו כן אנחנו גם יכולים לשמור חלקות ליד המנוח ולעשות כל מיני דברים, על מנת שנעשה את המצבה בראש שקט יש מספר חברות שמתמחות בתחום ויעשו לכם ראש שקט בנושא.

טל חזן בונה מצבות ועובד בתחום האבן כבר חמש עשרה שנה, טל הוא בעל חברת אבנים- אמנות והוא והצוות שלו יעמוד לשירותכם בענייני מצבות, פסלים וכל הנלווה לעבודה באבנים.

שומרים על הביחד גם בעולם הבא

מצבות זוגיות או מחוברות הן אחד הדברים הפופולריים בקרב מצבות. הדבר נעשה באמצעות אבן ראשה גדולה המחברת בין שתי המצבות והופכת אותם כביכול לאחת, אך עדיין כמובן יש הפרדה ביניהן. בניגוד למצבת יחיד פלטת האבן של מצבות זוגיות תישאר לרוב פתוחה שכן ברוב המקרים הזוג לא נפטר באותו הזמן. יש אפשרות לעשות שתי מצבות נפרדות וצמודות אחת לשנייה עם אותו קונספט של מצבה ויש אפשרות למצבה אחת גדולה לשני בני הזוג.

גרים בירושלים? יש לנו הצעה

הרבה אנשים רוצים להיקבר בעיר הבירה של מדינת ישראל הלא היא ירושלים, בגלל סגולתה של העיר והמקום הקדוש שהיא. מצבות בירושלים הן לא דבר פשוט שכן בעיר יש עומס רב בנושא. את המצבות בירושלים תוכלו לבחור במספר צבעים, כמו לבן או שחור לדוגמא, כמו כן תצטרכו להזמין מצבה מראש, שכן הביקוש בעיר ירושלים מאוד גדול עבור מצבה והדבר לא זול בכלל שכן יש מקומות קדושים בירושלים והביקוש להיקבר בהן גדול. טל הוא מומחה בבניית מצבות בירושלים והסביבה והוא יעניק עבורכם שירות ברמה הגבוהה ביותר, טל הוא הבעלים והמייסד של חברת אבנים-אמנות והוא והצוות שלו יעשה עבורכם כל עבודה בתחום המצבות והאבן, לפרטים נוספים צרו קשר בטלפון: 050-2827733.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here