הלנה רבין מטפלת סיעודית בקשישים בעמותת מטב זכתה באות הצטיינות על עבודתה עם קשישים בקרית אונו

0
901
קרדיט: יח"צ
קרדיט: יח"צ

עמותת מטב אומרת תודה לעובדיה המצטיינים

הלנה רבין מטפלת סיעודית בקשישים בעמותת מטב זכתה באות הצטיינות על עבודתה עם קשישים בקרית אונו

הלנה רבין, מטפלת סיעודית בשלוחת עמותת "מטב" בקרית אונו, קיבלה אות הוקרה מיוחד על עבודתה עם קשישים בקרית אונו . אות ההוקרה, אותה קבלה על מסירותה המיוחדת כלפי הקשישים, הוענק במסגרת אירוע הוקרה חגיגי ומרגש, שנערך השנה בצל הקורונה, בו הוענקו תעודות הצטיינות ל-75 עובדות ועובדים מסורים מכל הארץ, מהם 58 מטפלות ומטפלים סיעודיים. עמותת מטב מקיימת מדי שנה אירוע הוקרה וחלוקת תעודות לעובדות ולעובדים המצטיינים. בשל הקורונה, האירוע הוקלט מראש טקס המצטיינים השנתי ושודר בלייב לכל עובדי מטב ומשפחותיהם, אנשי מקצוע ומוזמנים נוספים.

מנהל מרחב דן בעמותת מטב, אהרון בז'רנו מסר: "הלנה היא מטפלת מסורה וחרוצה, עם המון הכלה וסבלנות. הלנה מגיעה ללקוחות עם חיוך גדול ונתינה רבה. בנוסף, היא גם מסייעת פעם בשבוע לילדים במסגרת תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו", הלנה היא דוגמה לאופן בו שירות צריך להינתן. אנחנו מעריכים מאד את עבודתה במיוחד בתקופה מאתגרת זו, ועל כך אנו מודים לה מאד."

לאור מגבלות הקורונה והמאמץ לשמור על בריאות העובדים, השנה הפתיעו צוותי ההנהלה של מטב את הלנה ויתר העובדים המצטיינים בבתיהם או במשרדים והעניקו להם תעודת הוקרה, מתנה ומענק הוקרה מיוחד. בטקס שודר סרט שתיעד את המפגשים המרגשים עם העובדים המופתעים מהמחווה ומהוקרת התודה. המטפלים והמטפלות שהשתתפו בסרט ובכנס ספרו כי הן חשים גאווה גדולה לקבל תעודת הוקרה והערכה במעמד שכזה.

את העובדות והעובדים המצטיינים ברך גם ליאור שטרסברג, מנכ"ל עמותת מטב, והדגיש את התרומה הגדולה של עבודתם ליכולת של עמותת מטב לתת שירות מקצועי, רגיש ויוזם ללקוחות העמותה – האזרחים הוותיקים ובני המשפחות, ילדי ומשפחות האומנה והדיירים בדירות לאנשים עם מוגבלות בקהילה. "אני נרגש וגאה לומר תודה לעובדות המצטיינות שלנו על עבודת הקודש היומיומית שהן עושות. פעם בשנה חשוב לנו לעצור ולומר להם תודה. העובדות והעובדים במטב, ובמיוחד המטפלות, עוסקות בעשייה שכולה נתינה וחסד. לתודה שלנו מצטרפים עוד עשרות אלפי אזרחים ותיקים ובני משפחותיהם, שמקבלים מהן שירות מלא אהבה. משבר הקורונה הבהיר לנו את מה שידענו מאז ומתמיד – עד כמה חשובה עבודתן של המטפלות הסיעודיות – ובמיוחד כשהחברים והמשפחה נאלצו להישאר רחוקים. מרגש היה לחוות את המסירות, האכפתיות ובעיקר את ההתמדה גם בימי הסגר, ולמרות האתגרים והחשש האישי שליוו את כולנו המטפלות הבינו שהשירות שלהן מציל חיים והמשיכו לתת אותו. אפשר רק להוריד בפניהן את הכובע. מטב היא הבית של המטפלות הסיעודיות בישראל, כלומר מקום העבודה הטוב ביותר עבורן, ומכאן גם הרצון לומר תודה על הכל". 

 

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here