הפיתרון שלכם ליציאה מהמינוס – בניית תוכנית כלכלית עם יועץ פיננסי למשפחות מומחה

0
754
קרדיט: pixabay

אם אתם מתקשים לשרוד את החודש, חיים מהיד לפה וההכנסות שלכם לא מספיקות לסגור את ההוצאות, כנראה שאתם צריכים לקבל ייעוץ פיננסי למשפחות על ידי יועץ פיננסי מומחה למשפחה. ניהול כלכלת המשפחה הוא לא משהו שמלמדים אותנו כשאנו ילדים וגם לא לאחר מכן. לעתים רבות אנשים לומדים להתנהל אחרת כלכלית לאחר שספגו מפלה כלכלית קשה שפגעה משמעותית בחיים שלהם, בבני המשפחה ואיבדו עבורם שנים יקרות מהחיים עד שעברו שיקום כלכלי בדרך זו או אחרת. אם אתם נמצאים במצב שכזה ורוצים לעצור במהירות את כדור השלג המתגלגל ולצאת לדרך פיננסית בריאה ונכונה יותר – אל תתביישו להיעזר בשירותיו של יועץ מקצועי כיוון שזו אולי תהיה הדרך היחידה שלכם להגיע לשם. לפרטים נוספים, פנו אל עמיחי מרקס.

בניית תוכנית כלכלית עם יועץ פיננסי למשפחה

  • שלב 1 – אפיון המשפחה וההכנסות – השלב הראשון יהיה ליצור כימיה בין היועץ לבני המשפחה ולבעלי המשפחה. כמו כן חשוב להכיר את בני המשפחה, כמה כסף כל אחד מכניס, כמה כסף כל אחד מוציא פחות או יותר, זמן פנוי שעוד ניתן לנצל להכנסה נוספת וכו'. בשלב הזה גם היועץ הפיננסי שלכם יעזור לכם להכיר את הבטוחות שלכם בפנסיה, ביטוחים שונים ועוד.
  • שלב 2 – מכינים רישום מלא של ההכנסות וההוצאות של כלכלת המשפחה.
  • שלב 3 – בודקים את האפשרויות לצמצום בהוצאות מבלי לפגוע באורח חיי המשפחה. כלומר שאין צורך בהכרח להפסיק כעת את הכבלים או לקצץ בכל ההוצאות שלכם לגמרי – אלא בתור התחלה לבדוק אפשרויות להפחתה בהוצאות: לדוגמה להחליף את ספק האינטרנט והטלפון, להחליף את ספק הכבלים, כיצד ניתן לחסוך בהוצאות חשמל ועוד.
  • שלב 4 – הגדלת ההכנסות ויצירת פלוס חודשי.

לצאת לדרך חדשה

היציאה לדרך חדשה כרוכה קודם כל בקבלת החלטה. אין זה אומר שתצטרכו לעשות שינוי דרסטי בחייכם כיוון שזה יחזיק מעמד בדיוק יום או יומיים ולא יעבוד. לאחר סדרת פגישות עם עמיחי מרקס, יועץ פיננסי למשפחה, תוכלו בהחלט להתחיל להתנהל נכון יותר מבחינה פיננסית, ולראות יותר בבירור כיצד תוכלו להפוך את המינוס לפלוס באמצעות כמה מהלכים שחשוב לשנות בחייכם. השקיעו בייעוץ מקצועי ובהשכלה הפיננסית שלכם ולא תצטרכו לדאוג יותר לכסף בחייכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here