הצורך בסטיילינג אישי

0
1552
הצורך בסטיילינג אישי

עולם האופנה מלא בתוכן שאנו רוצים להיות חלק ממנו ולא תמיד אנחנו יודעים באמת מה ללבוש. הרי אנחנו יכולים להסתובב שעות בין חנויות בגדים ולא לדעת מה יכול להתאים לנו. היום כבר לא צריך לשבור את הראש לגבי המלתחה, כי כל מה שצריך זה סטייליסטית שתיתן את הנגיעות האופנתיות שצריך כדי שניראה טוב. סטייליסטית אישית היא מה שנדרש כדי שנוכל באמת ללבוש את הבגדים המתאימים לנו ביותר וכמובן כל הזמן צריך לעדכן את המלתחה.

לשמור על בגדים טובים לאורך זמן

אופנה היא עניין מתחלף ולכן סטיילינג הוא תחום שצריך לדעת כיצד לשחות בו לאורך זמן. ברגע שאנו משתמשים בשירותי סטיילינג אישי, כל כאב הראש של עדכוני המלתחה בהתאם לצו האופנה לא צריכים להטריד אותנו. כל מה שאנו צריכים זה לדעת לממן את התענוג וכך אנו שומרים על המראה המושלם. מי לא היה רוצה לדעת שיהיה לו מה ללבוש בכל יום, לכל אירוע ותמיד להיראות כמו מיליון דולר? כן, כך צריך להתנהג, ברגע שרוצים לשלב בין המראה המושלם ובין הנוחות שמלווה את התהליך.

מה עושה סטייליסט אישי

מדובר על איש מקצוע לכל דבר, כאשר התפקיד שלו הוא להעניק לנו את כל מה שצריך כדי להיראות טוב. אומרים שהבגדים עושים את האדם ולכן כדי שנוכל להגדיר את עצמנו כמו שצריך וכעל אחת כמה וכמה כאשר אנו רוצים שאחרים יגדירו אותנו בדיוק כמו שצריך, הכי טוב יהיה לתת לסטייליסט או סטייליסטית אישית לפקח על הארון שלנו. לפעמים אנחנו באת צריכים לסמוך על אחרים שיעשו עבורנו את העבודה טוב יותר.

לדעת לבחור סטייליסטית טובה

הבחירה שלנו בסטייליסטית חייבת להיות גם על פי טעם אישי וגם על פי היכרות ונוחות בעבודה משותפת. כאשר מדובר על מישהי שצריכה לומר לנו מה ללבוש כדי להיראות טוב, חשוב מאוד לסמוך עליה או עליו, ולדעת שהבגדים שמביאים לנו הם מה שצריך לצאת איתם החוצה. הרי בגדים הם הצהרה לכל דבר ועניין ואנו מחויבים לעשות זאת, אם זה מה שבוער בנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here