השחקנית ומנחת הטלוויזיה מירב פלדמן נבחרה כפרזנטורית לחברת MORAZ צמחי מרפא

0
1571
קרדיט: יחצ

השחקנית ומנחת הטלוויזיה מירב פלדמן נבחרה כפרזנטורית של קבוצת MORAZ צמחי מרפא

קבוצת  MORAZ צמחי מרפא הפועלת בעולמות Wellbeing וה- Wellness , מתמחה בפיתוח ובייצור מוצרים פרא-רפואיים וקוסמטיים, לטיפול וטיפוח העור והשיער . בנוסף מורז פעילה בתחום תוספי התזונה באמצעות המותגים "גרמזה" ו"טננבלוט". 

פלדמן בת ה – 35 מוכרת לנו ממסך הטלוויזיה מסדרות רבות, ביניהן זוכת האמי הבינלאומי "נבסו", "ניויורק", "אבודים באסיה", "הבורר", "מלחמת המינים", כיכבה על בימות התאטרון בארץ, וגם הנחתה תכניות טלוויזיה רבות. בשנים האחרונות פלדמן אף הפכה ליוצרת תוכן משפיעה ברשתות החברתיות עם סידרת הרשת המצליחה שלה " מירב מגיעה למומחים עד הבית ושואלת אותם שאלות על דברים שהיא לא יודעת", כאשר בחודש האחרון מירב הפכה לראשונה לאמא לבנה הבכור, דני.

פלדמן מצטרפת לטניסאי העבר והיזם אנדי רם שנבחר גם הוא לאחרונה כפרזנטור של הקבוצה, והיא צפויה להצטלם בחודשים הקרובים לקמפיין החברה, בהשקעה המוערכת במאות אלפי שקלים. 

שיתוף הפעולה בין מירב לקבוצת מורז, צמחי מרפא נוצר מתוך הזדהות עם עולם התוכן הרחב שמייצגת מירב.

קרדיט: יחצ

מאיה גרינברג, מנהלת שיווק חברת מורז צמחי מרפא: אני שמחה על הצטרפותה של  מירב לקבוצת מורז. מירב חיה ונושמת את העולמות בהן קבוצת מורז פעילה ועל כן החיבור שלה אלינו הינו טבעי ונכון .בהזדמנות זו, אני מאחלת למירב מזל טוב על הרחבת התא המשפחתי שלה ועל הצטרפותה  למשפחת מורז, צמחי מרפא! 

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here