וולנטיין בסקרינז לייב – יעל לוונטל מארחת את עידן אלתרמן | דביר בנדק במופע סטנדאפ | אורחת מיוחדת: נגה ד'אנג'לי | עדן הראל ועודד מנשה בשני מפגשים על שלום בית זוגיות, משפחה, אמונה והגיון וכל מה שבניהם

0
1370
קרדיט צילום לאסנת רום

וולנטיין בסקרינז לייב

יעל לוונטל מארחת את עידן אלתרמן  | מופע מיוחד לוולנטיין

דביר בנדק במופע סטנדאפ | אורחת מיוחדת: נגה ד'אנג'לי

14 לפברואר 2021

 

עדן הראל ועודד מנשה בשני מפגשים על שלום בית זוגיות, משפחה, אמונה והגיון וכל מה שבניהם

11 + 18 לפברואר

 

סקרינז לייב (Screenz Live) הינה מערכת חדשנית ומתקדמת המחברת בין פלטפורמה המתמחה בשידור דיגיטלי ואינטראקטיבי עם מיליוני משתמשים ברחבי העולם לבין פלטפורמה מתקדמת למכירת כרטיסים המערכת אותה השיקו Eventer ו Screenz- הינה פרי פיתוח ישראלי.

המערכת מאפשרת שידור למספר צופים בלתי מוגבל, צ’אט קבוצתי מתקדם וצ’אט צופים פרטי, סוגים שונים של כרטיסים למכירה ומנויים למכירה.

בערב הוולנטיין יתארחו בפלטפורמה למועמים מיוחדים יעל לוונטל שתארח את עידן אלתרמן ודביר בנדק, לראשונה במופע סטנדאפ, עם אורחת מיוחדת, נגה דיאנג'לי.

בנוסף, במהלך החודש יתקיימו הרצאות נוספות בנושא זוגיות, אהבה ויחסים ובינהן גם הרצאה כפולה של עדן הראל ועודד מנשה ועוד רבות.

Screenz Live הוקמה במהלך משבר הקורונה, במטרה לספק פרנסה לכל אחד מבלי לצאת מהבית. המערכת מאפשרת לכל אדם, יוצר ומפיק להפוך לגוף שידור דיגיטלי מתקדם דרך יצירה ובנייה של הרצאות, קורסים, כנסים, אירועים, הופעות, סטנדאפ, אירועי ספורט מגוונים, ועוד, וכך להפוך לגוף שידור דיגיטלי עם הכנסות מיידיות. הפלטפורמה מאפשרת שידור וידאו למחשב ולנייד באמצעות ממשק ידידותי ופשוט, הכולל שידורים חיים באמצעות מצלמת רשת, או ציוד מקצועי (RTMP) שידורים מוקלטים מתוזמנים מראש, ו- VOD.

בנוסף, הפלטפורמה מציעה מגוון אפשרויות לשיווק וקידום באמצעות כלי הפצה מתקדמים, מערכת כרטוס וסליקה, מכירת כרטיסים ומנויים, יצירת קהילות צופים נאמנים לתכנים, מעקב אחר דוחות וסטטיסטיקות ומגוון שירותים נוספים.

להזמנת כרטיסים – https://screenz.live/

פירוט המופעים, תאריכים ומחירים:

יעל לבנטל מארחת את עידן אלתרמן – מופע מיוחד לוולנטיין

במופע נוגעת יעל בכל תחומי החיים לרבות זוגיות ומשפחה, ללא חשש של מה נכון או לא נכון להגיד, לדעתה למשל, הבעיה הגדולה ביותר בגידול ילדים היא שאין יותר את האופציה של פנימייה, מה שמשאיר את כולם בבית בלי אפשרות להדיח אף אחד. באופן כללי, החיים על פי יעל, הם הישרדות יומיומית, במציאות בה אישה היא בת זוג, וגם אם, מפיקה, נהגת, מבשלת, מפרנסת, שחקנית, קבלנית וקואצ'רית כשאין ברירה, לעמוד על במה לבד מול מאות אנשים ולגרום להם לצחוק, זה הדבר הכי קל ונפלא בעולם

עידן אלתרמן מגיע לספר לראשונה על הפרידה מאשתו אחרי 25 שנים, על הניתוח המאוד מסובך שעבר שנגרם מסיבה קומית לחלוטין, על גילוי הקנאביס בגיל 40, על סבתא שלו שנפטרה בגיל 107!! ועוד..

יום ראשון, 14.2.2021 בשעה 21:00 | מחיר 55 ₪

 

דביר בנדק במופע סטנדאפ | אורחת מיוחדת: נגה ד'אנג'לי

רוצים לפגוש את עצמכם מחדש? לחולל שינוי מהותי בחייכם? לחדש את הקשר הזוגי? לגלות המיניות שלכם מחדש? להיות הורים טובים יותר ולשנות את הרגלי חייכם המשעממים? אז את זה אנחנו לא יכולים לתת לכם אבל במקום זה גאים להציע לכם את המופע החדש של דביר !

דביר בנדק עשה כבר כמעט הכל עד שהוא גילה שלעמוד על הבמה לבד ולספר לכם את כל מה שלא ידעתם ולא העזתם לשאול זו השליחות האמיתית בחיים!

יום ראשון, 14.2.2021 בשעה 22:30| מחיר 55 ₪

עדן הראל ועודד מנשה – שלום בית | שני מפגשים על מה שחשוב באמת

שני מפגשים עם עדן הראל ועודד מנשה – על זוגיות, משפחה, אמונה והגיון וכל מה שבניהם.
במפגש הראשון עדן ועודד ירחיבו על היחסים של בינו לבינה, על הזוגיות שלהם וכל מה שעבורם ולדעתם הוא שביל גן העדן.
במפגש השני עדן ועודד יספרו על הדרך האופטימלית עבורם לגדול משפחה וילדים – ובית של אור ושלווה על פי עיניהם.

מפגש ראשון – זוגיות – עדן ועודד ירחיבו על היחסים של בינו לבינה, על הזוגיות שלהם וכל מה שעבורם ולדעתם הוא שביל גן עדן

מפגש שני – משפחה – עדן ועודד יספרו על הדרך האופטימלית עבורם לגדל משפחה וילדים – ובית של אור ושלווה על פי עיניהם.

מפגש ראשון – יום חמישי 11.2.2021 בשעה 20:30 | מפגש שני – יום חמישי 18.2.2021 בשעה 20:30 | מחיר – 89 ₪ לשני המפגשים

 אירועים נוספים בחודש הולנטיין בסקרינז לייב

 אני לא נגדך. אני בעדי | יום האהבה עם דנה רגב וד"ר אורן גור

שיחה מיוחדת ליום האהבה על ההבדלים ביננו (גברים ונשים), על פערי תקשורת וכפתורים נפיצים. על סיפור ההמשך ל"הם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה" אנחנו אוהבים אחד את השניה. בוחרים לחיות ביחד. אז למה זה קשה? אנחנו לוחצים אחד על השני על הכפתורים הכי נפיצים. איך הוא מגיב ללחץ? איך את מגיבה ללחץ? מהו תחום האחריות שלו בחיים המשותפים, ומהו התחום שלה? מה קרה לנו בעקבות המהפכה הפמיניסטית? על האישה החדשה שכבר פועלת בעולם ועל הגבר החדש שעוד מתגבש. האם גברים מפחדים מהנשים של היום? האם נשים מזלזלות בגברים?
שיחה מרתקת וחשובה בין דנה רגב וד"ר אורן גור במיוחד ליום האהבה על הפערים ועל הדפוסים המשלימים.

ד"ר אורן גור – פסיכולוג קליני ומי שיזם ומוביל את מרכז האבהות, מנחה קבוצות. מטפל בקליניקה פרטית למבוגרים, הורים ומתבגרים, רכז אקדמאי של התכנית להכשרת מנחי גברים באוניברסיטת תל אביב.
דנה רגב – מאמנת לחשיבה יזמית ולמנהיגות. מטפלת בנשימות מעגליות. פודקאסטרית במעלה בטוב. משקיעה בנדלן בארץ ובחו"ל. לשעבר סמנכל פיתוח ושיווק ובעלים של חברת תיירות.

יום שני, 15.2.2021 בשעה 21:00 | מחיר 49 ₪

לילות של אהבה ב- Screenz.live

4 מפגשים, 4 נשים מרתקות עם זוויות שונות למושג אהבה, אינטימיות ומיניות – בכל שלב בחיים. רלוונטי לכולם ולכולן, ביחד, לחוד ובכל הרכב שאתם מרגישים בו בנוח.

ד"ר טל פלג שגיא | עולם ה – BDSM

בהרצאה נכיר את עולם ה- BDSM (שבעבר היה נקרא סאדו-מאזו), על המגוון והמורכבות שבו: לאחר שנשוחח מעט על מיניות ועל מודלים למיניות בריאה ועל עולם הפרוורסיות, נכיר את מרכיביו השונים של הבדסמ (השם והפרקטיקה), ונבין מה בין קינק, פטיש ונטיה מינית בדסמית. נלמד על דרכים לשלב את ה- BDSM במערכות יחסים 'רגילות', וכן במערכות יחסים המזוהות כבדסמיות. נבחין בין מערכת יחסים מתעללת לבין מערכת יחסים של שליטה בהסכמה. ד"ר טל פלג-שגיא, פסיכולוגית קלינית ומטפלת מינית מוסמכת, חברת ועד האגודה הישראלית לטיפול מיני (איט"ם). מטפלת בקליניקה פרטית ומדריכה בשירות הסקסולוגי בתל השומר (שס"ק). מרצה במחלקה לפסיכולוגיה ובבית הספר לרפואה באוניברסיטת בן-גוריון לנגב, בתוכניות טיפול מיני ברחבי הארץ ובפורומים פרטיים. מומחית לטיפול בפרטים ובזוגות במיניות ובנושאים כלליים.

רביעי, 17.2.2021 בשעה 21:00

 לי ראובני | לדבר מיניות עם מתבגרים/ות

לי ראובני מדריכה ומטפלת מינית מוסמכת, מטפלת זוגית בשיטת EFT (טיפול זוגי ממוקד רגש) מרצה להורים, מורים ומתבגריםות אודות מיניות, אינטימיות וזוגיות בהרצאה נלמד כיצד לייצר שיח בריא ומיטיב אודות מיניות בבית, במשפחה ובדיאדה של הורה – ילד כדי לתת להם כלים וידע לקבלת החלטות מושכלות בעולם האהבה

יום שני, 22.2.2021 בשעה 21:00

 ד"ר דניאלה מזור | מיניות אחרי לידה

"כשהתינוק ער והמיניות רדומה" התמודדות עם שינוים במיניות לאחר לידה ד"ר דניאלה מזור-עו'ס , מטפלת מינית מוסמכת קליניקה פרטית וחברת צוות במרכז לטיפול ושיקום מיני "רעות" מנהלת אקדמית של התוכנית "יעוץ וטיפול מיני לאנשים עם מוגבלות, מצבי חולי וזקנה", לאורך הדרך-אדנמ בשיתוף עם אוניברסיטת חיפה. תפקוד מיני הינו מרכיב חשוב באיכות חיים. לידה מחוללת שינוי בזהות של האישה כשזו הופכת מאישה עצמאית-בת זוג, לדמות אם. מיניות אחרי לידה, הינו נושא שאינו מדובר באופן פתוח כאחרים, למרות השינויים שהאישה והמערכת הזוגית עלולים לחוות בהקשר הזה. נשים רבות מדווחת על ירידה בחשק המיני אחרי לידה, ומעטות הן אלה שפונות לעזרה. מטרת הרצאה, היא לדבר על השלכות הלידה והאימהות על התפקוד המיני בכלל ועל החשק המיני בפרט. במהלך ההרצאה, אדאג לנפץ כמה מיתוסים והבניות חברתיות לגבי מיניות האישה-האמא המודרנית ואעביר מידע עדכני ונכון, הכל באווירה מאפשרת, לא שיפוטית וקלילה

יום חמישי, 25.2.2021 בשעה 21:00

 גאולה פלדמן | אלף כבאים

אף אחד לא אוהב לדבר על זה אבל אין כמעט זוג שלא חווה את זה: בין ירח הדבש והילד הראשון מתנחלת לה שותפה שלישית במיטה הזוגית. קוראים לה שחיקה יש שמאפשרים לה לצמוח למפלצת מדכאת מיניות שתחיה בחיקם לנצח, יש שמוצאים פתרונות הרסניים כמו פרטנרים מהצד יש מי שמשלימים עם כך שהמין הלוהט הוא נחלת העבר ויש מי שלא מוותרים. כאשר שני בני הזוג כבר לא מאוד נמשכים זה לזה, כאשר שניהם חשים ירידה בחשק וכשקשה להם לזכור מתי קיימו לאחרונה יחסי מין כנראה שהם סובלים משחיקה מינית.

בהרצאה זו המבוססת על חמש עשרה שנות עבודה עם זוגות בקליניקה לטיפול מיני נתבונן על התשוקה המינית מזווית עמוקה וקצת אחרת. נלמד כיצד לנהל את הפרדוקס הזוגי בין ביטחון יציבות ובין ריגוש מיני. נבין מהם המנגנונים באמצעותם בני זוג מכבים באופן בלתי מודע את החשק המיני, ואיך לצאת מהרוטינות המוכרות והשוחקות. נלמד מה יכול לחבר בני זוג אל התחושות המסעירות והמרגשות באופן טבעי כנה ולא מאולץ ואיך להחיות את הארוטיקה לאורך זמן כדי שהמיטה הזוגית לא תהפוך למיתה זוגית.

גאולה פלדמן ,עובדת סוציאלית קלינית מטפלת זוגית ומינית מוסמכת ומדריכת מטפלים מיניים וזוגיים. מלמדת בתוכניות לטיפול מיני באוניברסיטת תל אביב וחיפה . בעלת חמש עשרה שנות ניסיון בטיפול מיני וזוגי בנשים גברים וזוגות. מחברת הספר : סקס-או-לוגיה . " בין מסכים למסכות מה קורה באמת בחדר המיטות"

יום ראשון, 28.2.2021 בשעה 21:00

 משה שרון | סוד הזוגיות לפי הקבלה

מצד אחד אין אדם שלא מחפש זוגיות. מצד שני – אחוזי הגירושין מטילים ספק בכדאיות החיפוש.

מה חסר לנו בכדי לאהוב ולהיות נאהבים באמת? איך בונים זוגיות נכונה?

הרצאה חווייתית, מרתקת ומצחיקה, בסופה יוצאים עם כלים פרקטיים לשיפור הזוגיות.

בין נושאי ההרצאה:

מה תפקיד הגבר ותפקיד האישה לפי הקבלה?

למה בכלל לחיות בזוגיות עם אותו אדם 50 שנה?

למה "לא טוב היות אדם לבדו"?

איך מעבירים ביקורת בצורה נכונה?

למה אין אופציה אחרת מלבד לשים את בן הזוג במקום הראשון?

מה העקרון הכי חשוב בתקשורת זוגית?

למה אני צריך לזכור תמיד שבתוך בן הזוג שלי חי ילד קטן שרוצה אהבה?

משה שרון, סופר ומאמן אישי וזוגי. מחברם של 7 ספרים וביניהם רב המכר "זוגות זוגות". מכשיר מאמנים ומטפלים זוגיים בתכנית "טוב ומיטיב"

יום ראשון, 21.2.2021 | מחיר: 49 ₪

 ד"ר דוד גורביץ | מיתוס האהבה הרומנטית מוודי אלן ועד לאישה יפה

מה קרה לה לרומנטיקה בימינו? כולם מנסים לצוד את החיה הזו, אך היא תמיד חומקת מרודפיה. בהרצאה זו נבחן את המעבר מעידן האהבה הקלאסית והרומנטית אל עידן האהבה המתועשת של ימינו, בימי האפליקציה והטינדר. דגמים של אהבה, הכפופים לשינויים מגדריים, נבחן בראי יצירות מרכזיות של הקולנוע העכשווי.

ד"ר דוד גורביץ הוא חוקר תרבות ותקשורת, המתמקד בעולם הפוסטמודרני העכשווי. מחברם של הספרים :"פוסטמודרניזם, תרבות וספרות בסוף המאה ה-20"; "האנציקלופדיה של הרעיונות"(עם ד"ר דן ערב); "הבלש כגיבור תרבות", ה"הגנגסטר הפוסטמודרני"; וספרו האחרון: "השבט אמר את דברו" (עם רוני לוינגר). דוד גורביץ הוא ממגישי הפודקאסט:"גיבור תרבות", ברדיו "כאן תרבות".

יום שני | 22.2.2021 בשעה 21:00 | מחיר: 49 ₪

באדיבות סיגמא טאלנט'ס

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here