חשודים במשהו? עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה ידאג לכם לעתיד יותר טוב

0
2472
חשודים במשהו? עורך דין פלילי מקצועי ומנוסה ידאג לכם לעתיד יותר טוב

משרד עורך דין פלילי  עוסק בייצוג חשודים וכאלו הנאשמים במסגרת של חקירה במשפט פלילים. ייצוג שמתחיל משלב א’, החשד הפלילי הספציפי ועד שלבו האחרון, הייצוג במערכת המשפטית, עובר למשטרת ישראל בזמן שיש חקירות וממשיך עד הגשת בקשת הערעור, חנינה ואז שחרור.

ההבדלים בין עתיד טוב לעתיד מאד טוב נמצא בבחירת עורך דין פלילי בתל אביב מנוסה ומקצועי ללא דופי.

הייצוג על ידי עורך דין פלילי נפתח בייעוץ והכוונה מעשית לקראת חקירת המשטרה, ועד להליך ליווי לחקירה כל זאת בשמירה על אינטרס הלקוח המיוצג. לאחר מכן ישנם המשפט הפלילי, תסקירים של שירותי המבחן, הליך טיפול ושיקום ואף הגשת חנינה לנשיא המדינה.

נקראתם לבוא לחקירה בכותלי המשטרה? עוכבתם ע”י המשטרה? עצרו אתכם בחשד לעבירה על החוק?

הינכם מרגישים שאין לכם מספיק מידע והינכם עושים מעשה שלא ידוע לכם האם בגדר החוק או שלא – מאד חשוב להתייעץ מקצועית עם עורך דין פלילי בירושלים. מומלץ להקדים תרופה למכה בכל מה שפלילי. כאשר נפתח נגדכם הליך של פלילים ואינכם רגילים להתעסקות עם החוק במדינה האירוע עשוי להיות טראומטי ואז הנסיונות להתנער ולהביע את עצמכם הופכים את המצב לפחות טוב ממקודם. לכן חשוב מאד שבשלבים המוקדמים של החקירה, תבואו מגובים בעו”ד פלילי מנוסה, משום שעורך דין פלילי מנוסה יוכל לסייע במלוא הרצינות במיצוי מקסימלי של האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

הימנעו מבזבזו זמן חשוב – כדאי ליצור קשר על מנת לקבל ייעוץ משפטי ע”י עורכי דין פליליים!

כל אחד בקרבנו עלול יום מן הימים למצוא את עצמו חשוד בביצוע עבירה או אף מואשם לעיתים למרות שלא עשה דבר. לכן גם אנשים מהשורה אשר מנהלים אורח חיים תקין לפעמים נאשמים בעבירות מגוונות.

בין העבירות הפליליות השכיחות אפשר למצוא: עבירות הקשורות למין, עבירות אונס, מסחר בנשים, עבירות זנות, עבירות תחבורה, אלימות, מסחר בנשק, הונאות שונות, עבירות שוחד, עבירות גניבה ורכוש, עבירות באיומים, עבירות של סמים, עבירות תקשורת, עבירות צווארון לבן ומחשב וכן דיני צבא.

כאשר בפלילים אנו עוסקים, ראוי לציין שמדובר בעצם בדיני נפשות, ששרוי בתהליך פלילי ומעגל הסובבים אותו עומדים בפני מצב מוזר ולא קל שבו סביר שלא נתקלו בעבר שלהם. לאחר ההפנמה כי הגשת כתב אישום כנגד אדם עשויה להרוס את חייו, מה שהכי חשוב שעליו לקבל מעורך דין פלילי זה ייצוג אישי, אמין ובלתי מתפשר.

עונש אינו המטרה, כי אם מרמז על כשלון של החוק שלא הספיק לצורכי אזהרה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here