כך נדע שהגיע הזמן לפנות להדרכת הורים

0
282
credit: freepik

הרחבת המשפחה היא אחד הצעדים המשמעותיים ביותר שנעשה בחיינו. הילד הראשון מביא עמו אושר רב לחיינו ומשנה את כל סדרי העדיפויות. עם כל הריגוש שבדבר, מגיעים גם לא מעט אתגרים. איש אינו מכשיר אותנו כיצד להיות הורים אידיאליים לילדינו ולא פעם, אנו עשויים להיתקל במורכבויות שלא נדע כיצד להתמודד עמן. חשוב שנזכור שאין זה אומר דבר על המסירות שלנו לילדינו ובטח שלא על כישורי ההורות שלנו. לעתים, פשוט נדרשת ההכוונה אל המקום הנכון על ידי גורם מקצועי. צוות מרכז מבטים סוקר כאן מספר מקרים בהם מומלץ לפנות לקבלת הדרכת הורים לגיל הרך.

מענה חשוב לקשיים רגשיים והתנהגותיים

המודעות לאתגרים עמם מתמודדים ילדים בגיל הרך גבוה מאי פעם. כיום מובן לנו כי מה שבעבר התפרש כהתנהגות פרועה או אפילו כמגבלה קוגניטיבית, עשוי לעתים קרובות להיות דווקא בעל מקור רגשי. ליווי של איש מקצוע שיוכל להתוות עבור הילד תוכנית טיפול התנהגותי, יאפשר לך כהורה לקבל כלים חדשים שניתן יהיה ליישם בבית ומחוצה לו ולסייע לילד לקבל מענה יעיל וחומל יותר שיקדם אותו בשלל היבטי החיים.

כדי להבטיח שאכן כך יהיה, אנו שומרים על תיאום מלא עם כלל המסגרות בהן הילד מתנהל, הן בהיבט החינוכי והן בטיפולי ומתווים תכנית טיפולית שתבוא לידי ביטוי בכל תחומי החיים. בין אם נדרשת תוכנית לשילוב במסגרת רגילה או אם נדרש מענה להורים סביב בעיות התנהגותיות, אנו כאן כדי לספק מענה מקיף ורב תחומי.

ניסיון רב שנים בעבודה עם ילדים

במפגשים קבועים ומובנים, תוך שימת דגש על כל היבטי התפתחות הילד, אנו מלווים אותך בדרך אל המענה הייעודי שיקדם את רווחתך ילדך. בין אם נדרש דגש על כישורי למידה או במסגרת טיפול באוטיזם בתפקוד גבוה, אנו כאן כדי ללמוד את הצרכים הייחודיים שלך ולהעניק לך סיוע לאורך כל הקשת הטיפולית. למידע נוסף על מגוון השירותים ולתיאום פגישת ייעוץ ראשונית, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום במספר 04-6336231 ואחד מנציגינו יסייע לך בכל הנדרש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here