כך תנציחו את האדם האהוב עליכם בדרך ייחודית

0
1493
כך תנציחו את האדם האהוב עליכם בדרך ייחודית
קרדיט: אדם ואבן

כולנו מכירים את מצבות הזיכרון בבתי העלמין, ורובן זהות במידה כזו או אחרת. חומרי הגלם, העיצוב הקלאסי ואפילו הכיתוב – כולם מזכירים אלה את אלה. אם אתם רוצים לתכנן אנדרטה מיוחדת במינה ולהעניק לאדם הקרוב אליכם פינת הנצחה שונה ואישית הרבה יותר, אתם יכולים לעשות את זה. וזאת, תוך שיתוף פעולה עם צוות אדם ואבן.

במקום מצבה קלאסית – פיסול באבן

דמיינו לעצמכם את מצבת הזיכרון של אבא, חובב הספרים שלעולם לא נתפס ללא ספר בידיו. על גבי מצבת האבן תוכלו לכבד את האהבה העצומה שלו למילה הכתובה, עם פיסול באבן שיאפשר לכם להציב על גבי המצבה ספר או שניים. אם אימא הייתה נגנית שאהבה את הפסנתר או הכינור עד יומה האחרון, זו ההזדמנות לשלב את כלי הנגינה המועדף עליה על גבי אנדרטת הזיכרון המיוחדת שלה. אין ספק שהאפשרות להשתמש באבן בדרכים מקוריות וייחודיות מעניקה את ההזדמנות להנציח בדרך שונה, ועם הניסיון המקצועי של צוות אדם ואבן תוכלו למצוא את הדרך המתאימה לכם – ולאדם שאת זכרו אתם מבקשים  לשמר.

במקום עיצוב נקי – קווים מעוגלים

אנחנו מכירים את המצבות הקלאסיות עם הקווים הישרים, אלה שניתן לראות ברבים מבתי העלמין. אלא שהיום ניתן לתכנן מצבות אומנותיות שנראות שונות לחלוטין. למשל, במצב שבו מבקשים בני הזוג להיטמן זה לצד זו, ניתן לעצב עבורם אנדרטה זוגית המורכבת משתי מצבות המשלימות זו את זו בצורתן. זו בוודאי דרך נפלאה לזכור את האהבה הגדולה בין שני אנשים שחלקו את חייהם יחד, ונשארים יחד גם לאחר מותם. באופן דומה ניתן לתכנן מצבת אבן המתאימה למנוח שאתם מבקשים להנציח כדי לשמר את זכרו עוד שנים רבות קדימה.

עיצוב מדויק וטקסט מקורי

בתהליך עיצוב אנדרטאות חשוב לתת דגש גם לבחירת הטקסט שיופיע על גבי השיש או האבן. לצד שימוש בנוסחה קבועה יחסית תוכלו להוסיף, לשנות ולגוון כדי להעניק נופך אישי ומיוחדת לאנדרטה. שמו המלא של המנוח ותאריכי הלידה והפטירה בוודאי יופיעו, אבל לצידם תוכלו לספר בכמה מילים על הייחודיות של אבא, על התשוקה האדירה של אימא לתרבות או על הגבורה שאפיינה את החייל שנקטף בטרם עת. כדי לבחור את הפתרון האידאלי עבורכם אפשר (ואף מומלץ) להיעזר בצוות מקצועי המיומן בתכנון ועיצוב מצבות, ועם הליווי האישי שתקבלו מצוות אדם ואבן תוכלו לקבל כל החלטה בקפידה. אתם מוזמנים לעשות זאת כבר עכשיו וליצור קשר בטלפון 077-5515601.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here