לחשוף את האמת

0
2031
לחשוף את האמת

רבים מאתנו מנהלים חיים נורמטיביים לכאורה: קמים מדי בוקר והולכים לעבודה מתוך מטרה להיות אזרחים יעילים התורמים לחברה. עם זאת, במקרים רבים אנו מוצאים עצמנו מואשמים בדינים משמעתיים או פליליים. במקרים אחרים, אנו מתמודדים על משרות ממשלתיות או אחרות אך הרשאות קודמות באות לרדוף אותנו גם בחיינו הבוגרים. כדי להתמודד עם מצבים מורכבים אלו, רצוי לקבל סיוע משפטי מקיף.

אתם אמורים לעבור חקירה פלילית בקרוב וזקוקים להכנה? הואשמתם בעבירות צווארון לבן? ברצונכם למחוק כתב אישום? מערכת המשפט הישראלית היא, ללא ספק, מורכבת. עם זאת, אין זה אומר שעליכם להתמודד עם הערכאות המשפטיות לבדכם. מחפשים משרד עורכי דין פלילי? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל עו"ד פלילי גיא פלנטר. משרד זה מתמחה בייצוג חשודים ונאשמים שזהו עבורם התמודדות ראשונה עם המשפט הפלילי. מעבר לכך, אנו מסייעים למגוון רחב של תאגידים גדולים כדוגמת בנקים, חברות ביטוח ועוד.

למחוק את הרישום ולהתקדם בחייכם

בניגוד לעבריינים "מקצועיים" שמסלול חייהם סובב סביב מערכת המשפט, מרבית האזרחים בארץ חוששים לבצע עבירה ולחרוג מנורמת ההתנהגות והכללים. בנוסף, גם אם הם יבצעו דבר עבירה – הסבירות כי ייתפסו היא גבוהה. בין אם מדובר בעבירות מחשב או אינטרנט, עבירות תקיפה וחבלה, עבירות אלימות במשפחה או שמא מדובר בעבירות רישוי עסקים או תכנון ובניה, כדי להתמודד עם האשמות אלו כמו גם עם פתיחת התיק הפלילי נגדכם יש לפנות אל עורך דין מומחה במשפט הפלילי. רישום פלילי זה יוצג, בהמשך, בפני בית המשפט כאשר הבעת הטיעונים לעונש הינם משמעותיים ביותר עבור הכרעת הדין.

מתעניינים בהליך מחיקת רישום פלילי? חשוב לציין כי לאחר עשור חלה התיישנות על דבר עבירה במסגרת אישום פלילי. עם זאת, היא תמשיך להופיע במאגרי המשטרה במידה ולא תמחקו אותה. אם אתם מעוניינים להתמודד על תפקיד ממשלתי או אחר והנכם מאמינים בחפותכם, אתם רשאים להגיש בקשה למחיקת הרישום הפלילי. במסגרת הגשת בקשה זו, יהיה עליכם להציג טיעונים משכנעים כמו גם טפסים ואסמכתאות מתאימים. בשל כך, חשוב לפנות אל עורך דין מומחה במשפט הפלילי. כך, סיכויי ההצלחה שלכם למחוק את הרישום גבוהים בהרבה.

ליווי משפטי מקצועי בהליך הפלילי

במסגרת המערכת המשפטית ישנם שני צדדים למתרס. הכוונה היא שבכל עבירה המתבצעת ישנו הצד הפוגע והצד הנפגע. במידה וקרוב משפחתכם סבל או נפגע מביצוע דבר עבירה פלילית, אתם מוגדרים בעיני החוק בתור נפגעי עבירה. במילים אחרות, אתם זכאים לקבל הגנה על כל המשתמע מכך. מעוניינים לקבל את הסיוע המשפטי המקיף ביותר? בין אם אתם נמצאים באחד מצדי המתרס, אתם מוזמנים לפנות אל עו"ד פלילי גיא פלנטר. משרד זה, אשר הוקם בשנת 1999, מייצג מגוון רחב של נחקרים, עצורים, נאשמים, מערערים ומשיבים לערעור, תאגידים, נפגעי עבירה ועוד אשר זקוקים להכנה, ייעוץ וליווי משפטי בדיני המשפט הפלילי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here