למה כדאי לעבור קורס מורי יוגה?

0
569
קרדיט https://pranayoga.co.il/

קורס מורי יוגה

יוגה היא תפישת עולם מקיפה ומעמיקה שבאה לידי ביטוי גם בממד הפיזי, בזכות תרגולים אפקטיביים מאוד שמתייחסים הן לגוף והן לנפש. כשמבינים את הפוטנציאל העצום של השיטה, באופן טבעי נוצר רצון להפוך אותה למרכיב מרכזי בחיים, ובמידת האפשר גם להתפרנס ממנה, כמורים. קורס מורי יוגה הוא קודם כל חוויה מרתקת ומעצימה, ובנוסף גם בסיס לעבודה בתחום שהביקוש אליו נמצא במגמת עלייה רצופה – בזכות התרחבות המודעות ליתרונות היוגה. בסטודיו פראנה יוגה תוכלו לעבור קורס יסודי שמועבר ע"י צוות מנוסה באווירה שמאפשרת למידה יעילה במיוחד.

למה כדאי לעבור קורס מורי יוגה?

* שכלול השליטה בשיטה – המפגשים במהלך הקורס מקנים הבנה מעמיקה יותר של הצד הרוחני של היוגה, ובמקביל מובילים לביצוע מדויק יותר ויותר של תרגילים. בהתאם ניתן להגיע למקסימום תועלת מכל אימון ולשדרוג משמעותי של איכות החיים.

* העברת הידע רב התועלת הלאה – במאה ה-21 יותר ויותר בני אדם בוחרים את העיסוק שלהם גם על סמך הנחת והסיפוק. מורים ליוגה שרואים את תלמידיהם מתחזקים, גופנית ורוחנית גם יחד, זוכים מן הסתם לסיפוק רב.

* פרנסה – מורים ליוגה שמתנהלים באופן מושכל, מקדישים בכל שיעור ושיעור את מלוא המשאבים הרלוונטיים ומקפידים על רצינות וחריצות זוכים לתגמול נאה – גם בהיבט הכספי.

* חיבור טוב יותר לעצמי – קורס מורים ליוגה הוא חלק ממסע שמרחיב את הגבולות של העצמי ומאפשר לעוד ועוד איכויות להיכנס בדרך להפסקת הסבל – וגם לכך יש כמובן תועלת בלתי מבוטלת.

קרדיט https://pranayoga.co.il

קורס מקיף, מקצועי ומעצים

בסטודיו ליוגה פראנה יוגה מתקיים כאמור קורס מורי יוגה שכולל כ-65 מפגשים בתדירות של פעם בשבוע. הקורס מקנה את כל הידע הדרוש למורים בתחום וכן תעודת הוראה שפותחת באופן טבעי דלתות רבות לעבודה מתגמלת מאוד. הלימודים משלבים את הפן התיאורטי העשיר של היוגה עם תרגולים פיזיים, כשבין השאר זוכים המשתתפים בו להבין לעומק את עקרונות השיטה וכן תכנים בודהיסטיים רלוונטיים. ידע יקר ערך בתחומי הפיזיולוגיה והאנטומיה ומיומנויות בניית שיעור והעברתו לקהלי יעד שונים הם עוד שני תחומי מרכזיים בקורס, שמועבר כאמור ע"י צוות עתיר ניסיון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here