לשמור על אבטחת המידע של הארגון

0
177
קרדיט Canva

חקירות סייבר נועדו לגלות ניסיון לחדור למערכות המחשוב של הארגון ולשמור על אבטחת המידע בו. העבודה נעשית בשיטות שונות ובעזרת ציוד מתוחכם. מבצעים אותה מומחים בתחום המכירים אותו לעומק. השירות הנ"ל חשוב מאין כמוהו מאחר והוא מונע חשיפת מידע חשוב לאנשים וגופים  זרים לא רצויים. חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

חקירות סייבר – הכרחיות בסיטואציות שונות

חקירות סייבר נדרשות מאוד כאשר יש חשד לריגול ולשאיבת מידע מתוך מערכות המחשוב של עסקים, אנשים פרטיים, מוסדות פיננסיים, גופי ממשל, מוסדות ציבור ועוד. בעולם המודרני נעשית פעילות רבה דרך האינטרנט כולל באמצעות מכשירים דיגיטאליים. עברייני סייבר יכולים לדלות מידע מתוך המערכות בשיטות שונות. במקרים רבים, על ידי חדירה זדונית מבחוץ, אבל קיימים אחרים בהם הם נעזרים בגורמים ועובדים פנימיים. יש אחרים המבצעים תקיפות זדוניות המשבשות את המערכות. יש שנועדו לגביית כופר ויש אחרות שנעשו סתם כדי לפגוע. משרד חקירות מסייע בדרכים שונות הקשורות לעולם הסייבר ובין היתר אבטחת מידע, מניעת גניבת מידע אינטרנטי, מניעת פגיעה ברשתות האינטרנט ועוד. הפעולות הנעשות הן בין היתר פריסת רשת הגנה על רשתות, איתור האזנות בלתי חוקיות, ופעולות נדרשות אחרות.

טיפול על פי חוק

טיפול בלקוח נעשה באופן חוקי. חוקר בעל רישיון מטעם משרד המשפטים אינו יכול לעבור על החוק מחשש להגשת תלונה על עבירה פלילית. ממצאים המובאים עקב בדיקותיו לא יהיו קבילים בעת הגשת תביעה מול חשוד במעשים ועוד. קיימים חוקים המגבילים את יכולתם של החוקרים להשיג מידע, אבל, במקרים רבים, הם מוצאים את הדרך לסייע ללקוח הנזקק לעזרה.

שירות ברמה גבוהה

חברת ש. כספי – פוליגרף, חקירות וייעוץ בטחוני בע"מ מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שירותים נלווים מגוונים, דו"חות מפורטים, מחירים נוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחות בתחום, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת אצלם לטובת נוספים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here