לשמור על הציוד באופן משתלם

0
297
surface-image-green-self-storage-facility-with-opened-unit-door-cardboard-boxes-copy-space_236854-24686

בשביל לאחסן את הציוד שלנו ברמה גבוהה וכן באיכות גבוהה ישנם מספר דברים חשובים אשר יש לבצע בטרם אנו עושים את האחסון והם:

  • ניקוי- הקפידו לנקות את כלל המוצרים, הספות, המיקרוגל, כיסאות, וכן כל פריט ופריט וזאת על מנת שהפריטים לא ייוצרו בלאי וישמרו ברמה גבוהה.
  • קביעה עם חברה מיומנת- תקבעו עם חברה מיומנת אשר תספק לכם מחסן אחסון מושלם ואיכותי אשר מתאים לכמות הציוד שלכם, וכן חברה אשר תספק עבורכם גם שירותי הובלה ברמה גבוהה.
  • מחיר- כמו כן העלות עשויה להשתנות שכן אחסון תכולת דירה מחיר משתנה בהתאם לכמות הציוד ולאורך זמן ההשכרה. כמו כן המחיר אצלנו לקוב נע בין 26-32 ₪ כמובן שתוכלו להתמקח וכן להוריד מעט את המחיר.

לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת י.ב אחסנה והובלה. חברתנו הינה חברה מובילה בתחום האחסון והובלה של ציוד ממקום למקום ברמה גבוהה ואיכותית. כמו כן מחסני האחסון שלנו הינם ברמה הגבוהה ביותר שיש, תוך כך שהם מספקים נגישות מרבית ללקוחות שלנו, יחס חם ואישי, וכן אנו מספקים את שירותינו לא רק ללקוחות פרטיים אלא גם ללקוחות עסקיים. כמו כן חברתנו הינה מאמינה בתודעת שירות מדהימה, וכן אמינות מעל הכל.

 

לאחסן בצורה נוחה וקלה

בין אם אתם מבצעים שיפוץ בבית שלכם, מתפנים מהדירה ועוברים לדירה אחרת או מכל סיבה כזו אחרת צריכים שירותי אחסון תכולת דירה תצטרכו לפנות לחברה אשר מתמחה בכך ואשר תבצע עבורכם את שירותי ההובלה וכן תפרוק את הציוד שלכם במחסן שתבחרו. אחסון ציוד דירה הינו דבר נפוץ שכן יותר ויותר אנשים משתמשים בשירותים אלו מתוך הידיעה שזה יחסית זול וכן מאוד משתלם. כמו כן גם שירותי ההובלה הינם חשובים וצריכים להיעשות על ידי אנשי מקצוע מיומנים אשר גם יעניקו לכם אחריות על הציוד המועבר.

 

חברה מיומנת לאחסון והובלה

בשביל להוביל ולאחסן ציוד ברמה גבוהה נזדקק לשירותיה של חברה אשר מתמחה בתחום האחסון והובלה ועושה זאת תוך כך שנוכל לסמוך עליה בעיניים עצומות וללא דאגה. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת י.ב הובלה ואחסון. חברתנו הינה מספקת שירותים אלה ברמה הגבוהה ביותר תוך כך שהיא מעניקה ביטוח על ההובלה ועל הציוד אשר מועבר ותוך כך שהיא מקפידה על יחס חם ואישי עבור הלקוחות שלנו. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו:

050-5533070 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here