מדוע כל כך כדאי לשקול לבצע תיאום מס?

0
1502
מדוע כל כך כדאי לשקול לבצע תיאום מס?

יכול להיות שמס הכנסה חייב לך כסף. זה מצב לא נדיר, שקורה להמון שכירים, ויכול להתרחש מסיבות שונות.
המצב הזה יכול לקרות מסיבות שונות, למשל אי רציפות במקום העבודה שנובעת מחופשת לידה, יציאה ללימודים, קבלת דמי אבטלה וכד'..

לבדיקת החזר מס הכנסה לשכירים צרו קשר עם רואת החשבון ענת דדוש – 050-2858505.

סיבה אחרת יכולה להיות המצב המשפחתי, כמו שאתם זכאים לקצבאות בגין מצב משפחתי, כך תיהיו זכאים לנקודות ממס הכנסה בחלק מהמקרים, למשל במקרה של תשלום מזונות, אירועי רפואי כלשהוא שעברתם או בן זוגכם, ילדים הסובלים מליקויים כלשהם, אם אתם משפחה חד הורית, אם עליתם לארץ לא מזמן וכד'..

סיבה נוספת לזכות להחזרים ממס הכנסה, היא הוצאות לצורך ביצוע העבודה כגון השתלמויות מקצועיות, הוצאות שכרוכות בהגשת דוח שנתי מס הכנסה, תשלומים לביטוח חיים, קופות גמל וכד'..

מעבר לזה, תחומים כמו השקעות בשוק ההון, ניתנים לקיזוז ממס הכנסה, וכמו גם מקום המגורים שלך, אם אתה גר באזורים מסויימים בנגב וכד'..

ניתן להגיש את הבקשה להחזרי מס לבד, ללא צורך להתסייע ברואה חשבון, מס הכנסה מפרסם הנחיות כיצד לעשות זאת, אותם ניתן למצוא באתר האינטרנט של מס הכנסה. תוכלו להגיש את ההצהרה לבד עם זאת יש לחברות תנאים אטרקטיביים יחסית.

העלות של פתיחת תיק אינה יקרה במיוחד, ולעיתים אף אינה קיימת, יש חברות שגובות כסף רק עבור סכומים שיש להם להחזיר. ניתן להגיש בקשות של החזרי מס עד 6 שנים אחרונית, ולצורך כך יש למלא טפסים כגון טופס 135, או 1301, בהתאם לפעלויות שעשית, אם יש לך עצבים וכוח לקרוא את כל זה ולהגיש את הטפסים הנכונים, אתה מוזמן, עם זאת יש אנשים עסוקים שאין להם זמן, ומעדיפים לוותר על אחוז מסויים מהרווחים הפוטנציאליים שלהם בתמורה לנוחות, ולשם כך נותנים לחברה לטפל בזה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here