מה אתם צריכים לדעת על תכנון מערכות גילוי וכיבוי אש?

0
444
מה אתם צריכים לדעת על תכנון מערכות גילוי וכיבוי אש?
קרדיט: Freepik

בתור בעלים של נכס, יש לכם אחריות על התכנון של כל חלקיו בכל סיטואציה שהיא, על אחת כמה וכמה אם אתם רוצים לייצר נכס בטיחותי אשר עומד בכל דרישות הרישוי העסקי בישראל על פי חוק. על מנת לעשות כן, אתם חייבים לבצע התקנה של מערכות גילוי וכיבוי אש על פי התקנים הישראלים ובצורה שאיננה מסכנת אף אדם שנכנס אל הנכס שלכם, לקבל שירות או לעבוד. כאן נכנסים לתמונה אנשי המקצוע של חברת מיקוד תקשורת ובטחון, שיכולים להציע לכם ליווי אישי ומקצועי כדי למצוא את הפתרונות הרלוונטיים ביותר לצרכים שלכם.

איך עומדים בכל תנאי התקן במערכת הישראלית?

בשביל שאתם תוכלו לפתוח עסק שעומד בכל תנאי התקן של החוק הישראלי, אתם צריכים קודם כל להכיר את החוק- בישראל בימינו, התקן שקובע בכל מה שנוגע לבטיחות באש הוא למעשה תקן 1596, והוא בעצם מפרט את כל הדרישות של המחוקק בישראל בנוגע לסטנדרט הבטיחות המקובל בכל בית עסק. האחריות שלכם היא לקרוא לעומק את התקן, גם אם אתם לא מבינים מה היא המשמעות המקצועית שלו, ולהבין אילו דרישות המחוקק דורש ואיך אתם יכולים לענות עליהן ולבצע אותן.

תכנון המערכות – מבוסס על מבנה הנכס שלכם

בשלב הבא, כדי לבצע התקנה של מערכות כיבוי וגילוי אש, מערכות כריזה או מערכת אחרת שעוזרת לכם לשמור על הנכס שלכם, צריך לבצע תכנון מעמיק טרם תהליך ההתקנה. התכנון, מתבצע קודם כל על בסיס חלוקת המבנה בהתאם לחלל הפנים, כמו גם על בסיס הרעיונות של אנשי מקצוע שיכולים להציע לכם פתרונות בהתאם לדרישות התקן, כך שאתם תוכלו להיות בטוחים שאתם עומדים בכל הציפיות ועוברים את כל הבדיקות כדי לקבל רישיון עסק כדין.

אל תהססו לשאול את כל השאלות המקצועיות, לפני קבלת החלטה

כאשר יש לכם צוות מקצועי שמלווה אתכם וקיימת לכם ההזדמנות לתכנן את סביבת העבודה בצורה בטוחה, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שיהיה לכם למי לפנות עם שאלות- לאורך הדרך, אם יש מחלוקות או בעיות, עליכם לפנות לאיש מקצוע מיומן בתחום שיודע לתת מענה רלוונטי, ואף לקבל פתרונות בפועל שאיתם אתם תוכלו לפתוח עסק שיהיה בטוח לכולם בכל מקרה שהוא.

אנחנו, אנשי הצוות המקצועיים של חברת מיקוד תקשורת וביטחון, נעזור לכם להבין אילו מערכות יעמדו בתקן הישראלי מבחינת בית העסק שלכם, ונשמח להציע לכם פתרונות מתקדמים וטכנולוגים כדי לייצר סביבת עבודה בטיחותית לכולם. לפרטים נוספים ויצירת קשר עם צוות החברה 1700501502.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here