מה עדיף – סורגים חשמליים או ידניים?

0
2278
מה עדיף – סורגים חשמליים או ידניים?

בעידן המודרני והמתקדם בו אנו חיים ניתן לראות כי מיום ליום הטכנולוגיה של הסורגים הולכת ומתפתחת ובכל פעם מחדש שומעים על פיתוח חדש של סורגים לחלונות הבית. כך, כיום ניתן למצוא מגוון רחב מאוד מאותם הסורגים, מגוון אשר מאפשר לאלו המעוניינים לרכוש אותם לבצע השוואות שונות ולבחור את הסורג המתאים להם ביותר, מבלי להרגיש מוגבלים בשל המבחר הקיים. יחד עם זאת, את המבחר הגדול הזה ניתן לחלק לשני סוגים עיקריים: הסוג הראשון הוא הסורגים הידניים והסוג השני הוא הסורגים החשמליים.

סורגים ידניים

סורגים ידניים אלו הסורגים הפשוטים שכולנו מכירים. אלו סורגים אשר ניתן לפתוח באופן ידני בעזרת מנעול מיוחד ובטיחותי כך שאין צורך להישאר בבית סגור ומסוגר בתחושה של כלא כל היום. בשעות היום, כשאתם נמצאים בבית ומשגיחים אתם יכולים לפתוח את הסורגים ולשנות את האווירה בבית לפתוחה ונעימה יותר. כמובן, אל תעשו זאת אם יש ילדים בבית, זו יכולה להיות סכנת חיים של ממש.

סורגים חשמליים

כיום ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של סורגים הפועלים בטכנולוגיה חשמלית. הם מאפשרים פתיחה וסגירה בטיחותית, מעניקים יתרון בכך שלא כל אחד יכול לפתוח אותם (בטיחותי לבתים עם ילדים) ומאפשרים לכם לפתוח את כל הסורגים בבית בקלות ולעיתים, בלחיצת כפתור אחת פשוטה.

בנוסף, כיום ניתן למצוא בתים חכמים בהם כל הסורגים, התריסים ועוד אזורים נוספים בבית נשלטים על ידי לוח מרכזי אחד. כך האישה אשר נמצאת בסלון יכולה לפתוח את כל הסורגים או לסגור אותם בקלות רבה וללא כל מאמץ, יתרון משמעותי בעיקר בבתים גדולים במיוחד ובעלי מספר גדול של חלונות וחדרים.

יתרון נוסף של הסורגים החשמליים הוא שניתן למצוא סוגים שלהם אשר נפתחים לגמרי. בניגוד לידניים, אשר גם כאשר פותחים אותם ניתן לראות כי הסורג קיים, ניתן למצוא מסורגים החשמליים סוגים אשר נפתחים לגמרי ונטמעים עם הקיר החיצוני, מה שמעניק לבית מראה הרבה יותר נעים מבפנים ותחושה הרבה יותר אוורירית ופתוחה לאלו אשר יושבים בחלק הפנימי של הבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here