מעון יום טוב הוא מעון יום יצירתי

0
859
קרדיט:ganeygolan.co.il

לעתים קרובות משהיינו רוצים שיהיו, מעונות יום משמשים בעיקר כמעין בייביסיטר השומר על ילדינו בטוחים ומועסקים עד שנשוב מיום העבודה שלנו. כדי להעניק לילדיך בשלבים הקריטיים של התפתחותם כלים חיוניים ומשמעותיים, חשוב שנבחר במעון עם צוות בעל הכשרה הפועל על פי גישה עקבית ויעילה. גני גולן מזמין אותך להתרשם ממעון תאנה, הנחשב כיום לאחד ממעונות היום הטובים במודיעין. במעון פועל צוות של נשות חינוך בעלות הכשרה מקיפה המעניקות יחס אישי לכל ילד וילד ומעמידות לרשותם כלים חשובים לצמיחה.

העובדה שזוהי הגישה במעונות רבים אינה צריכה להפתיע אותנו. למעשה, זו הייתה מהותם האמיתית של גני הילדים ובתי הספר בתחילת דרכם. עם השינויים בדפוסי העבודה במהלך המהפכה התעשייתית, עלה הצורך למצוא מסגרת לילדים בזמן שהוריהם עובדים במפעלי הייצור. בתי הספר נועדו בראש ובראשונה לפנות את ההורים ולתת לילדים הכשרה למעגל העבודה. מאז, עברו לא מעט מים בנהר ועולם התעסוקה ושלל התכנים הזמינים כיום השתנו עד לבלי היכר. במציאות המורכבת והדינמית הזו, חשוב שיעמדו לרשות ילדיך הזדמנויות ללמידה בכל האפיקים. בשלב זה יש להתעניין בכל הנוגע אל איתור גני ילדים בצפון תל אביב; גנים רלוונטיים לילידכם.

ארוחות מזינות ועשירות

תזונה נכונה ומאוזנת היא המפתח להתפתחות תקינה ובריאה. זהו עיקרון שאנו מקדשים במעון ולכן, אנו משקיעים משאבים רבים כדי שילדיך ייהנו מההזנה הטובה ביותר. מדי יום ביומו מבושלות במטבח המעון מנות עשירות, טעימות ומגוונות על פי תפריט שנבנה על ידי תזונאית ילדים מוסמכת.

ההקפדה הבלתי מתפשרת הזו על האיכות בכל פרט ופרט, באה לידי ביטוי בהיבטים רבים ומגוונים של פעילות המעון. מהגישה החינוכית המותאמת לכל קבוצת גיל ועד ההכשרה המתמשכת לאורך כל השנה שמספק ארגון הגג שלנו לכלל הצוות, אנו מזכירים לעצמנו שוב ושוב שנפשם של ילדיך מופקדת בידינו ומשקיעים את מרב המאמצים כדי לטפל בה על הצד הטוב ביותר.

קרדיט:ganeygolan.co.il

פיקוח קפדני בכל ההיבטים

כל המסגרות הפועלות תחת גני גולן מפוקחות על ידי מדריכה פדגוגית מנוסה ומיומנת המאפשרת לנו ללמוד ולגדול בכל עת. כמו כן, פועל המעון בהתאם לחוק הפיקוח על מעונות היום ומרושת במצלמות במעגל סגור המאפשרים לנו להתחקות אחר הנעשה, להבטיח את ביטחון ילדיך וללמוד כיצד להשתפר. הניסיון רב השנים שלנו בהפעלת גני ילדים במודיעין וסביבתה מנחה אותנו בכל צעד ושעל. לפרטים נוספים ולהרשמה, אנו זמינים עבורך בטלפון 052-4680780.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here